
Новини
SKODA запустила чат-бот в Telegram
Піклуючись про своїх клієнтів, цінуючи потребу в мобільності і оперативності прийняття рішень, компанія «Єврокар» запустила чат-бот в Telegram. Багатофункціональний робот дозволяє бути в курсі останніх новин улюбленого бренду, а також є активним каналом спілкування з клієнтами.
Віртуальний співрозмовник створений для того, щоб швидко і ефективно допомагати клієнтам компанії. На сьогодні чат-бот SKODA пропонує:
- запис на тест-драйв;
- визначення найближчого дилера;
- всю необхідну інформацію про модельний ряд SKODA;
- актуальні новини бренду;
- маловідомі факти про бренд, а також інформацію про помічників SKODA;
- можливість написати і оперативно отримати відповідь.
В майбутньому функціонал чат-бота буде розширюватися, щоб якісно відповідати на запити користувачів. Для початку спілкування з чат-ботом SKODA в пошуковому рядку Telegram введіть «SKODA UKRAINE» або перейдіть за посиланням. У діалозі натисніть кнопку “Старт”. Виберіть необхідну дію.