Електрокросовер Skoda Enyaq отримав ряд змін аналогічно спорідненому VW ID.4. Йому збільшили запас ходу, покращили продуктивність та змінили індекси. Тепер версії іменуватимуться не 80, а 85, а на зміну 80x прийшов 85x.
Однак покращення не торкнулися всіх модифікацій моделі. Так, базовому Enyaq 60 збільшили запас ходу всього на 5 км до 400 км. Також йому розширили список асистентів безпеки, додавши систему допомоги під час руху на високій швидкості та розпізнавання дорожніх знаків.
Повнопривідний Enyaq 85 отримав приріст потужності до 286 к.с., що дозволило скоротити час розгону з 7,5 до 6,7 секунд. Максимальна швидкість тепер обмежена на позначці 160 км/год. Також збільшився пробіг та становить 565 км.
Силова установка версії 80x після модернізації видає 282 к.с. (+21 к.с.), а розгін з місця до «сотні» у авто займає 6,6 секунди. Запас ходу – 528 км (+18 км). На вершині лінійки знаходиться Enyaq vRS. Віддача його двомоторної трансмісії зросла з 295 до 335 к.с., а час розгону від 0 до 100 км/ч скоротився до 5,5 секунди, що на цілу секунду швидше, ніж раніше. На одному заряді він може проїхати до 541 км.
Незважаючи на те, що виробник основну увагу приділив покращенню технології акумуляторів, Skoda Enyaq також отримала нову цифрову панель приладів і мультимедійну систему з великим екраном. За доплату можна отримати підігрів сидінь, світлодіодні матричні фари, адаптивний круїз-контроль та тризонний клімат-контроль.