X

Шведи показали двоколісну альтернативу б / у Nissan Leaf

Электрическая революция в транспорте уже поймала в сети практически всех мировых автопроизводителей. А теперь стала затягивать в свою пучину и мотоциклетную индустрию

Про свої плани випустити в найближчі пару років електробайки заявило кілька виробників мотоциклів. Але сьогодні не про них, а про новачків у цьому бізнесі. Познайомтеся з Regent Motorcycles – новою шведською компанією, міський електричний мотоцикл якої показали в травні цього року.

Погляньте на цей нібито зовні класичний байк. Його дизайн порадує око будь-якого знавця двоколісної техніки, але при цьому під своєю маскулінною «ретро-шкурою» він приховує сучасні технології.

Regent NO.1, а саме таке ім’я отримав байк, вперше продемонстрували громадськості в травні цього року на шведській виставці мотоциклів MC Mässan, де той отримав безліч позитивних відгуків.

Щодо зовнішнього вигляду, то він однозначно сподобався всім. Хтось вважає його схожим на Yamaha SR – такої ж форми «бак», оформлення сідла і амортизаторів. Інші згадали олдскульні мотоцикли, які випускала Британія років 50 тому.

Читайте також:
Десять самых популярных и продаваемых в Украине мотоциклов

Але всі порівняння Regent NO.1 з чимось колись виробленим розбиваються вщент об сучасну начинку байка. Насамперед об його ступичний 8 кВт електромотор з постійною потужністю в 11 “конячок” і піковою – в 20. А також рекуперативне гальмування і сенсорну приладову панель з вмонтованим GPS, який відіграє роль зокрема протиугонки.

Читайте також:
Пять отличных дорожных мотоциклов по цене недорогого б/у авто

 

Потужності двигуна вистачає для максимального розгону байка в 120 км/год, а акумуляторна 6 кВ*год батарея (72 і 80 А-год) дає запас ходу на 150 км.

Важить байк близько 130 кг, має сталеву раму, стандартну телескопічну вилку, подвійні задні амортизатори з хромованими спіральними пружинами, і 18-дюймові колеса, оснащені дисковими гальмами з ABS.

Читайте також:
Перший електричний мотоцикл Harley-Davidson оцінили як Toyota Camry

Природно, будь-хто, хто вперше дивиться на електробайк, задається трьома головними питаннями – запасом ходу, максимальною швидкістю і часом зарядки. І якщо на перших два розробник дає вичерпні відповіді, то з останнім заковика – інформації про це чомусь ніде немає. Будемо сподіватися, що скоро з’явиться.

Читайте також:
Первый спортивный электробайк из Украины – MyBro FORSAKER

А зараз Regent Motorcycles каже, що готовий розпочати масове виробництво своєї моделі електробайка вже в травні 2020 року. Щоправда, поки що все ще шукає собі на допомогу інвесторів, готових викласти суму в 100 000 євро. Випускати електричний мотоцикл планують у чотирьох кольорах, і обіцяють налагодити заводську кастомізацію. А ось щодо ціни на Regent NO.1, то вона стартує з 9 500 євро. Правда, поки що. Що там буде далі – невідомо.