Поки осінні сонячні дні і плюсова температура продовжують радувати нас, досвідчені автомобілісти вже готують свої автомобілі до експлуатації в умовах низьких температур і несприятливої зимової погоди. Про необхідність перевзутися з літньої гуми на зимову знають усі автомобілісти і сигналом до цього є перші черги на шиномонтажах. Але про те, що потрібно заздалегідь залити зимовий омивач, перевірити рівень антифризу і подбати про наявність інших технічних рідин, іноді забуваємо.
Зимовий омивач скла
Щоб навіть після заморозків вночі у вас не було проблем із очищенням лобового скла, необхідно вже зараз залити в бачок омивача незамерзайку. Найдоцільніше на період листопада-середини грудня, коли ймовірність великих морозів малоймовірна, придбати концентрат. Його можна розбавити з дистильованою водою на «необхідний мінус», а також врахувати наявність у бачку літньої рідини, що залишилася. Концентрат на -80 оС є в лінійці LIQUI MOLY у різних обсягах – у каністрі на 4 л та у фасуванні на 1 л.
Готовий до застосування зимовий омивач Scheiben Frostschutz продається в 4-літровій каністрі і призначений для використання при температурі навколишнього середовища до -27 оС.
Розморожувач скла та силіконовий спрей
Не зайвим у багажнику автомобіля у зимовий період буде і розморожувач скла. З його допомогою можна прибрати не тільки зледеніння, а й впоратися без пошкоджень із двірниками, що примерзли до лобового скла. Після розбризкування рідини цього препарату на обмерзлу поверхню лід через деякий час розчиняється самостійно.
Після мийки автомобіля взимку є велика ймовірність примерзання ущільнювачів дверей та багажника. Тому у таких випадках бажано використовувати мастило для ущільнювачів та інших гумових деталей. Його рекомендується застосовувати і як профілактику, адже на припаркований біля будівлі автомобіль могла весь день капати тала вода з даху. Універсальний силіконовий спрей необхідно нанести на гуму. Це не дасть їй примерзнути до кузова, навіть якщо в місце контакту двох матеріалів потрапить волога.
Антифриз
Система охолодження автомобіля найчастіше відмовляє взимку. Саме її компоненти зазнають найбільш значних температурних перепадів, а звідси – «загострення» прихованих до пори несправностей: розвиток втомлених тріщин патрубків, нещільностей з’єднань. Тому бажано регулярно оглядати двигун та його системи на предмет виявлення запотівань та явних витоків охолоджуючої рідини. Важливим індикатором стану системи охолодження є рівень антифризу – постійно контролюючи його, можна скласти уявлення про відсутність або наявність проблем. Антифриз високої якості на основі високоефективного пакету антикорозійних присадок продовжує ресурс деталей та знижує ймовірність відмови двигуна у суворий зимовий сезон.
Досвідчені дизелісти знають, що в осінньо-зимовий період потрібно самостійно стежити за прогнозами погоди. Адже короткочасні заморозки, особливо вночі, можуть статися, коли зимового пального ще немає на АЗК. Щоб ранковий запуск двигуна був безпроблемним, необхідно напередодні скористатися дизельною присадкою-антигелем. Антигель запобігає росту кристалів парафіну в дизельному пальному за низьких температур, паливний фільтр і паливопроводи не забиваються.
Такі присадки-антигелі можна знайти в асортименті продукції німецького виробника LIQUI MOLY, називаються вони Diesel fliess-fit. Можуть бути як в обсягах відразу для застосування, так і концентратами для розведення в певних пропорціях згідно з інструкцією. Присадка забезпечує працездатність дизельного пального до температури довкілля -31 оС. Зберігати ємність з присадкою-антигелем слід за позитивної температури, а застосовувати її слід напередодні сильних морозів (присадка не розморожує дизельне пальне, яке вже замерзло).