Компанія Mazda майже через десять років представила третє покоління пікапа BT-50. Якщо попередня генерація моделі була побудована на платформі Ford Ranger, то тепер в її основу ліг “візок” Isuzu. В результаті цих змін, пікап зменшився в розмірах. Тепер його довжина становить 5373 мм, висота — 1790 мм, ширина — 1870 мм, а колісна база — 3125 мм.
Зі зміною платформи виробник змушений був відмовитися від попередньої силової установки на користь 3,0-літрового дизельного двигуна, який генерує 188 к.с. потужності і 450 Нм крутильного моменту. Працює двигун у парі з 6-ступінчастим “автоматом” або “механікою”. Залежно від модифікації версія може бути як задньопривідною, так і повнопривідною. За чутками, пізніше моторна гамма BT-50 буде доповнена 1,9-літровим агрегатом із віддачею в 190 к.с.
Щодо дизайну пікапа, то він виконаний у фірмовому стилі Kodo. Як наслідок, новинка вийшла неймовірно привабливою і навіть трохи пафосною. ВТ-50 отримав фари Mazda, знайомі за багатьма сучасними моделями компанії, хромовану решітку радіатора і нові задні ліхтарі. Салон також змінили, зробивши його розкішнішим. Перше, що впадає в око, це оздоблення м’якою перфорованою шкірою, яка присутня не тільки на сидіннях, а й на приладовій панелі, дверних картах і стелі.
В оснащення салону увійшла нова мультимедійна система з 9-дюймовим екраном і підтримкою Apple CarPlay і Android Auto. Також виробник встановив нове спортивне кермо з триспицевим дизайном. Крім того, оновлений Mazda BT-50 отримав розширений пакет систем допомоги водієві, який охоплює адаптивний круїз-контроль, автоматичне екстрене гальмування, допомогу в утриманні смуги і моніторинг мертвих зон.
У продаж Mazda BT-50 надійде цього року, а от на яких ринках він буде представлений, виробник оголосить пізніше.