Найкрутіший Volkswagen Polo обзавівся напівавтономною системою водіння
Volkswagen продовжує оновлювати сімейство хетчбека Polo. Базова версія моделі дебютувала два місяці тому, а зараз виробник продемонстрував рестайлінговий хот-хетч GTI.
Відрізнити автомобіль можна за модернізованими матричними фарами, решіткою радіатора з тонкою світлодіодною смугою і переробленим бампером із вмонтованими світловими комірками. На кормі з’явилися збільшені ліхтарі з інтегрованими динамічними поворотниками. Також можна відзначити наявність 18-дюймових колісних дисків із особливим дизайном, червоних гальмівних супортів і здвоєних патрубків вихлопної системи.
Зміни відбулися і в салоні хетчбека. Оснащення стало багатшим і охоплює 10,25-дюймову цифрову приладову панель, мультимедійну систему з 8,0-дюймовим екраном і підтримкою Apple CarPlay та Android Auto, і повністю сенсорний блок системи клімат-контролю. В ролі опції пропонується адаптивний круїз-контроль IQ.Drive Travel Assist, який відповідає другому рівню автономності і працює в діапазоні швидкостей від 0 до 210 км/год.
Під капотом Polo GTI 2021 без змін. У рух його приводить 2,0-літровий чотирициліндровий турбодвигун потужністю 207 к.с. і 320 Нм крутильного моменту. Мотор пов’язаний з 7-ступеневим “роботом” і системою переднього приводу. Розгін з місця до “сотні” у моделі займає 6,5 секунди. Максимальна швидкість обмежена на позначці 240 км/год. На ринок рестайлінговий хот-хетч вийде в найближчі місяці.