![](https://www.autocentre.ua/wp-content/uploads/2018/08/universal-ford-mondeo-mk-iv-v-dvizhenii-871x572-c-default.jpg)
Найпопулярніші универсали в Польщі до 5000 євро
Великий, надійний та дешевий. Для багатьох водіїв ці три характеристики – найбажаніші при виборі авто у кузові універсал. Але, на жаль, знайти в Польщі авто, яке відповідає цим трьом критеріям, непросто, адже кожне з них виключає два інші.
Однак, на вторинному ринку нашого сусіда є кілька моделей, які непогано вписуються у ці вимоги. У цій статті ми розповімо, які є найпопулярніші універсали у Польщі до 5000 євро.
Практично, але ризиковано
Купівля у Польщі місткого автомобіля за ціною до 5000 євро – складне завдання. Такі автомобілі зазвичай активно експлуатуються, що призводить до їхнього значного зносу. Знайти доглянутий і добре зберігся автомобіль такого роду – схоже на диво. Звертати увагу доведеться швидше за все на авто віком 10 років і старше. До того ж, оплата самого автомобіля виявиться не останньою витратою. Враховуйте, що вам знадобляться додаткові кошти на проведення ремонту, відновлення та заміну «витратників».
Найпопулярніші універсали у Польщі до 5000 євро
Volkswagen Passat B6 Variant (2005-2010)
Цей надзвичайно популярний автомобіль отримав свою популярність завдяки функціональності, великому внутрішньому простору та місткому багажнику.
У ціновому діапазоні до 5000 євро в Польщі важко знайти інший автомобіль з таким же об’ємним багажним простором 603 л (з розкладеними задніми сидіннями, 1731 л – з сидіннями у складеному стані).
Однозначно оцінити дизайн цієї моделі непросто. Хтось Volkswagen Passat B6 Variant називає нудним та консервативним. Інші вважають його позачасовою класикою. Щоправда, мабуть, знаходиться десь посередині. Дизайнери Volkswagen ніколи не славилися своєю фантазією, проте, у їх автомобілів є море шанувальників по всьому світу.
Зовні Volkswagen Passat B6 у кузові combi – лаконічний, строгий і зрозумілий. Він, мов справжній шпигун, здатний зливатися з натовпом машин на дорозі, нічим не виділяючись. Йому не вистачає новизни та плавності ліній, проте, все це компенсується простотою управління та дешевизною обслуговування.
Варіації моторів задовольнять передусім спокійних та економних водіїв.
Основний бензиновий агрегат – 1,6-літровий потужністю 102 к.с. Набір швидкості до 100 км/год за 12,8 с при порожньому багажнику та салоні авто. «Забитий під зав’язку» універсал на трасі не розженеться вище 187 км/год. Витрата палива – у середньому 9 л/100 км. Мотор малопотужний, але дуже надійний та легко обслуговується.
Основний дизельний агрегат – знаменитий 1.9 TDI потужністю 105 к.с. та витратою палива 7-8 л/100 км.
У Польщі за суму 5000 євро можна знайти універсал Volkswagen Passat B6 2005-2010 років випуску.
На що звернути увагу:
- стан колісних арок;
- краще уникати версій проблемних двигунів 1.4 TSI, 1.8 та 2.0 TSI. Вони часто ламаються. Але, на жаль, у Польщі більшість пропозицій – це 2-літрові двигуни потужністю 140 к.с., проблеми у яких починаються вже після 120 000 км пробігу.
- будьте готові до того, що Passat B6 має чутливу електричну систему. На відновлення та заміну її вузлів знадобляться гроші.
Volvo V70 II (2000-2007)
В даному випадку не є очевидним автомобіль.
Прем’єра Volvo V70 другого покоління відбулася в 2000 році, і на сьогоднішній день цієї моделі стукнуло вже 18 років. На польському ринку зараз можна знайти таке авто починаючи з 2004-2005 років випуску.
Незважаючи на вражаючу довжину бази 4733 мм, об’єм багажника Volvo V70 поступається Passat B6. Коли заднє сидіння розкладене, багажник вміщує трохи більше 485 л, при складеному стані обсяг збільшується до 1641 л.
Зате внутрішній комфорт шведського автомобіля беззаперечно кращий за Пасат.
Вибір силових агрегатів Volvo V70 досить широкий і кожен знайде щось для себе.
Бензиновий мотор: 2,4-літровий двигун потужністю 140 л. Середня витрата палива – 9 л/100 км та гідна продуктивність зробили цю версію двигуна найпопулярнішою.
Є потужніший 170-сильний агрегат. Він дає можливість машині швидше стартувати – за 9 секунд набираючи 100 км/год, і наділяє авто більшою динамічністю, з можливістю набору максимальної швидкості до 210 км/год. Однак цей мотор і більше «їсть» палива.
Зустрічаються в Польщі і не особливо типові Volvo V70 – працюючі на газі та біопаливі.
Дизельний двигун: заслуговує на увагу 5-циліндровий 2.4 D 130 HP з крутним моментом 280 Нм. Скромна продуктивність компенсується малою витратою палива 7 л/100 км при змішаному типі їзди.
З кінця 2001 року V70 пропонувався з двигуном 2.5 TDI потужністю 140 л. Прискорення до 100 км/год за 10,7 с, максимальна швидкість 200 км/год за середньої витрати палива 7 л/100 км.
Найпродуктивніша версія двигуна – 2.5 D5 силою 185 «конячок». До «сотні» машина прискорюється за 8,5 с, максимальна швидкість – 225 км/год, витрата палива у змішаному типі їзди – 7-8 л/100 км.
На що звернути увагу:
- на автоматичну коробку Geartronic. Коли що, її ремонт коштуватиме дорого.
Ford Mondeo Mk IV (2007-2014)
Якщо Passat B6 комусь здається надто консервативним, а Volvo V70 – застарілим, альтернативою може стати Ford Mondeo Mk IV.
Автомобіль випускався в період з 2007 по 2014 роки, тому це майже нова пропозиція. Правда, за суму в 5000 євро не вийде купити 2-3-річне авто, але це буде машина сучасного дизайну і функціональності, з великим багажником.
При довжині бази 4937 мм, Ford Mondeo Mk IV – володар 537-літрового багажника (з розкладеними сидіннями). Після складання спинки заднього дивана, його простір збільшується до вражаючих 1740 л.
Дизайн автомобіля виглядає сучасно, хоча якість матеріалів, що використовуються, залишає бажати кращого. У нього також досить середнє виконання внутрішньої обробки.
Версії силових агрегатів Ford Mondeo Mk IV мають гідний вибір.
Бензинові двигуни:
Найскромніший – 1,6-літровий двигун Duratec. Дає порожньому авто розгін від 0 до 100 км/год за 12,9 секунди, максимальну швидкість – 185 км/год. Після повного завантаження машина з таким «серцем» демонструватиме дуже слабкі характеристики. Витрата палива – 8 л/100 км у змішаному циклі.
Найпотужніший бензиновий двигун – 2.0 EcoBoost потужністю 240 к.с. Прискорення до 100 км/год за 7,8 с, максимальна швидкість – 241 км/год, витрата палива – 8 л/100 км у змішаному циклі. На жаль, цей двигун встановлювали у Ford Mondeo Mk IV, починаючи з 2011 року, тож у 5000 євро не вкластися.
Дизельні двигуни:
Найскромніший варіант – 1.8 Duratorq TDCi потужністю всього 100 к.с. і крутним моментом 280 Нм. Забезпечує розгін до 100 км/год за 12,7 секунди, і максимальну швидкість 180 км/год. Дуже скромна витрата палива – 6,5 л/100 км.
Його протилежність, найпотужніший варіант – 200-сильний 2.2 Duratorq TDCi з моментом, що крутить, 420 Нм в діапазоні від 1750 до 3000 об/хв. Прискорення до 100 км/год займає 8,3 секунди, максимальна швидкість – 225 км/год. При цьому витрата теж мала – в середньому 6,5 л/100 км, і менше 6 л – на трасі.
Двигун 1.6 EcoBoost також економічний. Крім того, він характеризується надійністю та довговічністю, хоча його продуктивність не вражає навіть дуже спокійних драйверів.
На що звернути увагу:
- у Ford Mondeo Mk IV слабенький паливний насос і сервопривід;
- у кришки багажника цього автомобіля є кілька власних слабкостей – добре огляньте її.
Ми описали три різні пропозиції. Але на вторинному ринку Польщі за 5000 євро можна придбати й інші непогані універсали. Наприклад, Toyota Avensis буде непоганим вибором для прихильників японського автопрому. Цікавим варіантом може стати Skoda Octavia Combi з її містким багажником. Також варто відзначити Opel Vectra C та Citroen C5.
Але, в будь-якому випадку, більшість таких автомобілів будуть віком 10 років і старші.