На дорогах України стрімко зростає кількість автомобілів, виготовлених у Китаї. І це стосується не лише марок, що мають коріння з Піднебесної, а й європейських, які відкрили виробництва у цій країні.
Так, за даними «Укравтопрома», за 12 місяців 2023 року український автопарк поповнило 12 200 легкових авто, ввезених із Китаю. Цей показник на 82% більше, ніж у 2022 році. Новими були 8000 машин із цього числа (+91%), а вживаними – 4200 (+65%). Якщо розглядати продажі авто з позиції марок, то частка «китайців» склала 13% українського авторинку нових легковиків.
Найбільшим попитом серед нових легковиків китайського походження мали:
- Volkswagen ID.4 – 2651 реєстрація;
- Dong Feng/Honda M-NV – 557 реєстрацій;
- Volkswagen ID.6 – 491 реєстрація;
- Chery Tiggo 4 – 351 реєстрація;
- Honda eNS1 – 327 реєстрацій.
Серед вживаних авто з КНР українські автомобілісти частіше обирали:
- Volkswagen ID.4 – 1573 реєстрацій;
- Dong Feng M-NV – 460 реєстрацій;
- Volkswagen ID.6 – 282 реєстрації;
- Honda eNS1 – 182 реєстрації;
- Tesla Model Y – 123 реєстрації.