Салон PEUGEOT i-Cockpit® отримає функцію штучного інтелекту на основі технології ChatGPT
Бренд PEUGEOT є одним із перших виробників автомобілів, який інтегрував штучний інтелект на основі технології ChatGPT* як допоміжну послугу для своїх клієнтів. Органічно інтегрований у фірмовий салон PEUGEOT i-Cockpit® та з можливістю голосової активації за фразою «OK PEUGEOT», помічник-асистент зі штучним інтелектом на основі технології ChatGPT зможе відповісти на будь-яке запитання та запропонує безпрецедентний рівень сервісу й зручності для автомобілістів.
Бренд PEUGEOT представляє штучний інтелект на основі технології ChatGPT у своїх автомобілях нового покоління. Штучний інтелект на основі технології ChatGPT (абревіатура від Chat Generative Pre-trained Transformer) – це передова технологія, розроблена компанією OpenAI. Технологія дає можливість навчання на величезній кількості даних та інформації, щоб забезпечити точні та лаконічні відповіді на питання користувачів.
Завдяки інтеграції у фірмовий салон PEUGEOT i-Cockpit®, технологія штучного інтелекту виявляється дуже зручною у користуванні, адже задавати питання та отримувати відповіді можна у простий природний спосіб за допомогою бортового голосового помічника. Просто скажіть «OK PEUGEOT» та зробіть свій запит – і штучний інтелект ChatGPT одразу почне діяти.
Штучний інтелект на основі технології ChatGPT здатний відповісти на широкий спектр запитань: від загально простих до доволі складних. Також він може приймати участь у розмові.
Наприклад, якщо ви приїхали в якесь місто, ви можете попросити його вказати, які пам’ятки архітектури варто відвідати, запросити детальну розповідь про історію обраних місць, а потім навігаційна система автомобіля навіть проведе вас до цієї пам’ятки архітектури.
Штучний інтелект з технологією ChatGPT може робити набагато більше, ніж просто відповідати на запитання. Ваші діти нудьгують під час тривалої подорожі? Попросіть ChatGPT організувати вікторину на тему, яка їх захоплює! За кілька секунд штучний інтелект запропонує години розваг!
Творець нового досвіду та нових вражень
Впроваджуючи штучний інтелект з технологією ChatGPT у своїх автомобілях, Бренд PEUGEOT покращує роботу голосового помічника, роблячи його більш інтерактивним, плавним, інтуїтивно зрозумілим.
Бренд PEUGEOT інтегрує штучний інтелект на основі технології ChatGPT у фірмовий салон i-Cockpit® усіх своїх моделей актуального нового покоління, що оснащені мультимедійними системами з підтримкою онлайн сервісів. Перелік відповідних моделей PEUGEOT наступний: новий 208, новий 2008, новий 308, новий 308 SW, новий 408, новий 508, новий 508 SW, новий E-3008, новий E-RIFTER, новий E-TRAVELLER, новий E-Partner, новий E-Expert; а також незабаром до них приєднається Новий E-5008.
Усі клієнти-покупці автомобілів та електромобілів Бренду PEUGEOT можуть активувати технологію ChatGPT через PEUGEOT Service Store. Впровадження штучного інтелекту в нових моделях Бренду PEUGEOT є прикладом «пілотної фази», яка дозволяє активувати систему штучного інтелекту та використовувати її безкоштовно протягом 6 місяців**.
Спочатку така можливість була зарезервована для перших 5 000 клієнтів, проте згодом ця пропозиція була розширена до 10 000 клієнтів після високого сплеску популярності – коли всього за кілька днів кількість підписок перевищила 50% першочергового плану.
Після цього етапу Бренд PEUGEOT буде уважно розглядати відгуки користувачів, щоб запропонувати штучний інтелект на основі технології ChatGPT для всіх клієнтів, які мають автомобіль з відповідної мультимедійною онлайн системою.
*Нова послуга використовує потужності штучного інтелекту, включаючи технології платформи Chat AI від SoundHound. Технологія ChatGPT версії 3.5 використовує дані до січня 2022 року, тому не має інформації про події та дані, що відбуваються після цієї дати.
**На цьому етапі технологія ChatGPT буде пропонуватися клієнтам-власникам автомобілів Бренду PEUGEOT у Франції, Німеччині, Іспанії, Італії, Великобританії, де підтримуються відповідні мови цих країн.