X

Сайт просто «ліг»: охочих придбати новий позашляховик Mahindra виявилося надто багато

У червні цього року компанія Mahindra представила новий рамний позашляховик під назвою Scorpio-N. Автомобіль настільки сподобався шанувальникам марки, що вони ледь дочекалися старту продажу.

Першу партію машин чисельністю 25 тисяч одиниць було розпродано за 55 секунд. Такий ажіотаж призвів до збоїв у роботі сайту компанії. Фахівці швидко усунули його, тому Mahindra вдалося зібрати за перші пів години близько 100 000 передзамовлень.

При бронюванні потрібно було вносити депозит у розмірі 18 000 рупій (227 доларів). Через технічні проблеми, менеджери компанії змушені зв’язуватися з кожним клієнтом і підтверджувати замовлення. Тож ті, хто оформив його помилково, мають можливість відмовитися. Хоча в Mahindra упевнені, що такого не буде, тому що на першу партію Scorpio-N діяла акційна ціна – 15 тисяч доларів.

Читайте також:
Mahindra і Pininfarina створять конкурента Tesla

Mahindra Scorpio-N базується на абсолютно новій рамній платформі і досягає у довжину 4699 мм. Модель отримала багате оснащення та широкий список систем допомоги водієві. Пропонуватиметься позашляховик із 2,0-літровим бензиновим двигуном потужністю 203 к.с. та 2,2-літровим дизельним мотором на 132 к.с. Доступна новинка буде лише на ринку Індії.