RS6 і RS Q8 від MTM: так швидко картопля на дачу ще не їздила
Говорячи про серійні автомобілі з величезною потужністю, ми, за звичкою, починаємо уявляти низькі двомісні Ferrari, Lamborgini та інші суперкари. Але часи змінюються, а разом з ними змінюються і автомобілі Audi. Хоча чого вже там, навіть перша RS6 могла дати прикурити багатьом, а сучасні – поготів. Але сьогодні йтиметься про найвищу точку, якої можна досягти з автомобілями німецької марки, не вдаючись у всі особливості тюнінгу і не вбухуючи величезну кількість грошей в те, що лише скоротить ресурс всіх агрегатів.
Є в Німеччині такий гараж, ім’я якого доволі часто можна зустріти на кришці багажника автомобілів Audi. Ательє MTM, щоправда, береться за них тільки тоді, коли, здавалося б, краще вже просто нікуди. Так, ви правильно зрозуміли, ці хлопці допрацьовують лінійку RS і, дідько забирай, у них це чудово виходить. Не розводитимемо демагогії, а перейдемо одразу до суті. Ми тільки зазначимо, що читаючи наступну інформацію, варто пам’ятати, що в цих машинах, як і раніше, комфортно їздити всією сім’єю в далекі подорожі, а в їхніх багажниках поміститься величезна валіза, собака, набір інструментів і ще багато чого.
Вперше дізнавшись про те, що з боксів MTM вийшла доопрацьована RS6, мимоволі починаєш думати, що тут нічого не зустрінеш, крім незначного доопрацювання дизайну, але де там. Замість 600 к.с. і 850 Нм крутильного моменту, знятих з 4.0-літрового V8 з подвійним турбонаддувом, універсал RS6 Avant розкрутили до божевільних 712 к. с. Момент при цьому майже досяг 1000 Нм. Про динамічні характеристики цієї балістичної ракети поки що в компанії не сказали, але враховуючи, що заводська модифікація робить першу сотню лише за 3,6 секунди, можна припустити, що RS6 Avant MTM скоротить цей час до 3,3 – 3,2 секунд. Максимальна швидкість, до речі, досягає 300 км/год, але знову ж таки, це в заводській модифікації. Крім цього ательє пропонує власникам особливе налаштування підвіски, а також електронне регулювання вихлопу. Доволі непогано, погодьтеся. Але це ще не все.
Motoren Technik Mayer вирішили поритися в мізках RS Q8, яка і без втручання зуміла стати найшвидшим кросовером Нюрбургрингу, подолавши “Нордшляйфе” 7: 42 секунди. Трохи раніше майстрам із ABT вже вдалося розгойдати його потенціал до 700 к.с., що вже перепльовує стоковий Lamborghini Urus з його 650 к.с., але діставшись MTM, кросовер отримав 722 к. с. і 950 Нм крутного. Мало? А як вам ECU Stage 1, з яким цифра збільшується до 787 к.с., а момент вже вилазить за тисячу, показавши 1030 Нм. Як і у разі з RS6, ательє пропонує свій власний варіант підвіски, логотипи, килимки і купу різних брелоків.