Компания "Богдан Моторс" пригласила журналистов в Луцк, на Автосборочный завод №1, где познакомила с новыми моделями автобусов и троллейбусов.
Автобусне виробництво у Луцьку в 2015 році відзначило 10-річний ювілей. За весь час складено понад 3,5 тисячі автобусів і тролейбусів марки “Богдан”.
Активно тривають роботи з підготовки до виробництва автобусів із двигунами на стисненому газі. Одна така машина – А221.15 на агрегатах Ashok Leyland вже складена і проходить випробування.
Наприкінці 2014 року в рамках спільної співпраці з польською компанією Ursus було складено перший електробус “Богдан”А701.00. Машину вже понад рік успішно експлуатують на маршрутах Любліна. Наразі вона оснащена чотирма комплектами акумуляторів і має запас ходу до 120 км. А за умови встановлення п’яти комплектів цей показник може бути доведено до 150-180 км.
Наприкінці 2016 року конструктори обіцяють представити модернізований варіант електробуса, який буде на 30% дешевшим.
Джула, у 2015 році на підприємстві було виготовлено 144 одиниці техніки. З цього числа – 45 зчленованих тролейбусів для Києва і 15 одиночних тролейбусів Т701.16 для польського міста Любліна. Нагадаємо, що ще в 2013 році “Богдан Моторс” виграв тендер на поставку 38 тролейбусів до цього польського міста.
А щодо інших міст України, то сюди в 2015 році пішло ще 27 тролейбусів. Інші транспортні засоби – це автобуси переважно моделей А201 і А221 – на машинокомплектах Hyundai та Ashok Leyland.
“Сьогодні наш завод здатний складати до 2200 автобусів і тролейбусів на рік. Крім того, ще у 2009 році було побудовано й успішно випробувано новий фарбувальний комплекс із обладнанням фірми “Айземан” (Німеччина), на якому можуть проходити катафорезну обробку кузови до 12 м завдовжки. Потужність комплексу – до 6000 автобусів на рік. Сьогодні для його запуску необхідно щомісяця виробляти щонайменше 300 машин”.
Компанія “Богдан Моторс” з упевненістю дивиться в майбутнє. Запорука цього – потужний виробничий потенціал Автоскладального заводу №1 і власна конструкторська школа, з фахівцями, які мають багатий досвід роботи в інституті “Укравтобуспром” і на “ЛАЗі”. І звісно, освоєння нових ринків збуту.