Роторний двигун Mazda повертається на конвеєр
Mazda оголосила про відновлення серійного виробництва свого роторного двигуна RX-8. Випуск двигуна припинився в червні 2012 року, коли компанія зібрала останній, тисячний екземпляр спорткару Spirit R для японського ринку. Всього з 1967 по 2012 рік Toyota випустила 1 мільйон 990 тисяч автомобілів з роторним двигуном.
Всі ці роки компанія працювала над створенням нового спортивного автомобіля із роторним двигуном. Про що свідчать численні патенти та концепт RX-Vision, представлений вісім років тому. Багато шанувальників марки не відовилися б від ідентичної серійної моделі, але у продаж RX-Vision надійшов лише у вигляді масштабної моделі.
На ринок легендарний Mazda RX-8 повернеться у складі силової установки невеликого плагін-гібридного кросовера MX-30 e-Skyactiv R-EV, представленого в січні цього року. У кросовері він однороторний об’ємом 830 куб см та потужністю 74 к.с. і використовується як генератор. Тоді як «під капотом» першого власника роторного двигуна, спортивного купе Cosmo Sport 110S 1967 року стояв дворотонний мотор Ванкеля потужністю 110 к.с.