X

Росіяни охололи до китайських автомобілів

В мае импорт китайских автомобилей в Россию упал в 2,6 раза

У Росії другий місяць поспіль фіксують падіння імпорту китайських автомобілів і компонентів. За даними митної служби КНР, в травні він впав до $32 млн проти $84,6 в квітні і $190,7 млн в березні. Як наголошується, в статистику відомства внесено всі легкові автомобілі незалежно від типу і об’єму двигуна.

Не вплинуло на ситуацію з китайським імпортом ні припинення поставок в Росію європейських автомобілів, ні зупинка АвтоВАЗу. Незважаючи на додаткове “вікно можливостей” китайські автоконцерни не поспішають збільшувати поставки своїх автомобілів в Росію. На думку аналітиків ринку, причина в “не розумінні майбутньої політики російської влади в автопромі”.

Свої автомобілі на російський ринок імпортують Chery, Changan, JAC і низка інших китайських компаній. Крім того, у Haval налагоджено виробництво в Тульській області, а Chery поставляє в Росію автомобілі з заводу в Білорусі.

Читайте також:
"Лади" нецікаві навіть співробітникам "АвтоВАЗу"

Щодо імпорту автокомпонентів, то максимальне падіння зареєстровано в березні: на $ 76,3 млн проти $117,1 млн в “довоєнному” лютому. У травні ввезення запчастин з Китаю збільшилося до $ 81,3 млн, але рівня початку 2022 року так і не досягло. І це при тому, що крім китайських компанії запчастини з Піднебесної імпортують і російські виробники. Наприклад, після виходу Renault на Китай частково переорієнтувався АвтоВАЗ, а у КамАЗ в партнерах числиться китайський JAC. Також китайські деталі закуповують ГАЗ і УАЗ.