Росіяни мають проблеми з ремонтом іномарок і це тільки початок
У 2022 році у багатьох росіян, які ще не встигли пересісти на «Лади» та «Ниви», виникли проблеми з обслуговування іномарок у автосалонах. Офіційні ділери не поспішають задовольняти природне бажання клієнтів зберегти заводську гарантію на автомобіль.
Однією з жертв «проклятого Заходу» став власник нового BMW 5-Series, якому під час проходження планового технічного обслуговування довелося самостійно купувати неоригінальні фільтри та інші розхідники. При чому де і як їх замовити йому розповіли співробітники дилерського центру.
Але дефіцит оригінальних комплектуючих та витратних матеріалів — не єдина проблема, з якою росіянам доводиться стикатися після запровадження санкцій за війну в Україні. Наприклад, техобслуговування в салонах Audi подорожчало втричі. Зі слів власників одного з автосервісів Санкт-Петербурга, оригінальні запчастини зараз у Росії знайти практично нереально, а китайські аналоги не можуть похвалитися якістю.
Не зміг вирішити проблему й «паралельний імпорт». Самостійно закуповувати деталі за узаконеною російським урядом сірою схемою офіційні дилери не можуть, оскільки цінують свою репутацію. Вирішити проблеми взялися «автовикрадачі». З кожним місяцем кількість викрадень з метою розбирання та продажу запчастин зростає на 10-30%. Найчастіше крадуть автомобілі Toyota RAV4 та Toyota Camry.
Що стосується мастил, фільтрів та інших розхідників, росіяни в обхід Європи закуповують їх в інших країнах, постачання з яких їм поки доступні. Сподіваємось, ненадовго.