Російський первинний авторинок просів на 61% з початку року
У той час, як Путін на економічному форумі у Владивостоці розповідає, що Росія з 24 лютого нічого не втратила, російський первинний авторинок пішов у крутий піке. За даними асоціації європейського бізнесу (АЄБ), у серпні 2022 року в Росії було продано 41 698 нових легкових та легких комерційних автомобілів, на 62,4% менше ніж роком раніше. І це при тому, що порівняно з червнем та липнем продаж зріс. Так за перший місяць літа дилерам вдалося продати 32 412 автомобілів, а в липні всього 27 761. Загалом з початку року попит на нові автомобілі в країні-агресорі впав на 60,7%, до 410 548 одиниць.
Як зазначається, у серпні з 25 найбільш брендів збільшити продажі вдалося лише китайським Haval (+26%) та Donfeng (+172%). Решта пішла в мінус. Як і раніше, на першому місці за кількістю продажів АвтоВАЗ — 18 087 одиниць, на 7% менше, ніж у серпні 2021 року. На другому місці з 4004 проданими автомобілями Kia. Порівняно з минулим роком продаж марки впав на 77%. Замикає першу «трійку» китайський Haval — 2990 одиниць при зростанні продажів у 26%. Четверте місце за комерційним підрозділом ГАЗ — 2907 одиниць (-44%), п’яте за Hyundai — 2892 од. (-79%).
Першу «трійку» найпопулярніших нових автомобілів серпня сформували російські «Лади», що й не дивно. Бестселером місяця стала Lada Granta — 11 580 одиниць. Для порівняння у серпні 2021 року росіяни придбали 5007 таких автомобілів. На другому місці Lada Niva — 2327 од., на 1111 од. менше, ніж роком раніше. Третя — Lada Vesta (2 221 од.).
Четверте та п’яте місця дісталися «китайцям»: Haval Jolion — 1921 продажів за місяць, Geely Coolray — 1035 од. Судячи в усього, вирішальним при виборі цих моделей були цінники.