RML Group показала своє бачення культової моделі Porsche 911
Британські тюнінгові справи майстри з компанії RML Group вирішили відзначити 40-річчя культової моделі Porsche і свій 40-річний ювілей ефектним проєктом спорткара на базі купе 911.
Творці новинки, що одержала позначення Р39, черпали натхнення у болідах чемпіонату світу з кільцевих гонок на витривалість і найзнаменитішої гонки чемпіонату – 24-годинного марафону в Ле-Мані. Автомобіль отримав агресивне обваження, включаючи нові бампери, капот з широкими повітроводами, повітрозабірник на даху та велике антикрило. Крім того, спорткар отримає суттєво розширені колісні арки.
За даними виробника, окрім зовнішніх змін, P39 отримає модернізовану “начинку”, яка дозволить суттєво покращити технічні характеристики Porsche 911 без шкоди для надійності. Тюнінг-пакет можна буде адаптувати під будь-яку з модифікацій цього сімейства 911.
RML Group була заснована в 1984 гонщиком Реєм Маллоком. Крім проєкту Р39 компанія підготувала до свого ювілею ще три цікаві новинки, які по одній на кожне десятиліття існування і представляють кожний із чотирьох напрямків діяльності компанії – Motorsport, Engineering, Power та Bespoke. Ці нові творіння RML включають рестомод SuperClassic Aston Martin V8 Vantage з карбоновим кузовом, високопродуктивний акумуляторний модуль VarEVolt і гоночний болід P40.