Цього дня, 21 квітня 1983 року, пройшла національна прем’єра Сhevrolet Corvette четвертого покоління – моделі, яка не отримувала таких кардинальних змін 15 років. Почнемо з кузова, який крім іншого дизайну, був виготовлений вже не зі склопластику, а з литтєвого пластику (поліуретану). Фари були, як і раніше, висувні, проте тепер вони стали одинарними (вперше з 1957 року). У салоні з’явилася електронна панель приладів – з рідкокристалічними дисплеями.
Для покращення керованості та зниження ваги підвіску колес виготовили з алюмінію. Спереду та ззаду застосували багатолистову поперечну ресору їх скловолокна, яка була втричі легша за гвинтові пружини.
Спочатку машина пропонувалася з двигуном L83 – V8 (5,7 л), який був лише на 5 к. с. потужнішим колишнього двигуна V8 Crossfire, що перейшов з моделі 1982 року. У 1985 році з’явився двигун L98 – V8 (5,7 л) з централізованим упорскуванням, потужністю 230 к. с., який і став стандартним для моделі.
З 1984 по 1988 р. на Сorvette встановлювалася коробка передач “4+3”, розроблена Дугом Нешем. Це була 4-ступенева механічна КП з автоматичними підвищуючими трьома верхніми передачами. Однак коробка виявилася ненадійною і в 1989 році була замінена 6-ступеневою “механікою” ZF.
З 1987 року з’явився варіант двигуна з подвійним турбонаддувом – B2K, що спочатку розвивав 345 к. с. (610 Нм), а згодом усі 450 «конячок» (831 Нм). У 1990 році йому на зміну прийшов новий топовий варіант автомобіля – ZR1, з мотором LT5 розробки Lotus, потужністю 375 к. с. Цікаво, що на початку березня 1990 року на Corvette ZR1 було встановлено наземний рекорд швидкості – за 24 години машина проїхала 5000 миль із середньою швидкістю 175 миль на годину (282 км/год).
У 1992 році Сorvette отримує новий базовий двигун – LT1 в 300 к. с. , Що на 50 к. с. більше останньої версії L98. Цього ж року дебютує антипробуксовочна система ASR. І нарешті, в 1996 році з’являється двигун LT4 – V8 в 330 к. с., який агрегатується лише з 6-ступеневою механічною КП. Машина також комплектується шинами Run-Flat та бортовою системою діагностики OBD II. Останній Сorvette C4 був випущений у червні 1996 року. За всі роки було виготовлено 358 180 автомобілів четвертого покоління.