X

Житловий комплекс «Зіларт» на місці автозаводу порадує колекціонерів

Новый жилой комплекс «Зиларт», который возводится на месте предприятия «ЗИЛ», порадует коллекционеров редкими автомобилями.

Житловий комплекс «Зіларт» на місці автозаводу порадує колекціонерів керамічним панно.

Особливістю нового житлового комплексу «Зіларт», який будують на території заводу імені Лихачова в Москві, є незвичайний будівельний матеріал. Це надміцна клінкерна цегла, що прослужить не одне десятиліття. Також було ухвалено рішення зберегти на довгі роки і етапні автомобілі ЗІЛ. На місці центральної прохідної колишнього заводу з’явиться автомобільний музей, повідомляє drom.ru.

Також, крім живих автомобілів цієї марки, мешканці комплексу «Зіларт» зможуть милуватися і керамічними вантажівками, автобусами та  лімузинами ЗІЛ. Усі вони будуть увічнені на керамічному панно в одному з будинків. Які ж автомобілі ЗІЛ будуть удостоєні втілення в кераміку?

Дорожня лабораторія ЗІЛ-135

Почнемо з ЗІЛ-135. Це легендарний армійський всюдихід (8х8), який складали з початку 60-х майже три десятиліття. Машину оснащували двома двигунами: спочатку ЗІЛ-123Ф, а потім Урал-375. ЗІЛ-135 переважно застосовувався як база для пускової установки ракетного комплексу 9К52 «Луна-М» і реактивної системи залпового вогню «Ураган». На керамічному панно буде зображена дослідна машина –  дорожня лабораторія.

Амфібія ЗІЛ-135

Поруч на керамічній картині можна буде побачити і двомоторну амфібію ЗІЛ-135, складену в 1958 році. Бензинові мотори по 130 к.с. Було задіяно бортові трансмісії з гідротрансформаторами від лімузина ЗІЛ-111 для окремого приводу двох водометів. Амфібія могла перевозити до 30 осіб десанту: дорогами зі швидкістю до 55 км/год і на плаву – до 10 км/год. Розробка в серію так і не пішла.

Трохи пізніше малими партіями вироблялися амфібії 6х6 «Синій птах», спеціально розроблені для пошукових робіт космічних апаратів, що приземлилися.

Штабний автобус «Прогрес-7»

Третім експонатом на панно буде штабний автобус «Прогрес-7» на шасі ЗІЛ-157 (6х6). Примітно, що автобуси «Прогрес» різних поколінь випускалися на авторемонтному заводі Міноборони СРСР на території військової частини в НДР.

ЗІЛ-157

Сама вантажівка-донор – ЗІЛ-157 – також буде окремо увічнена в кераміці – машину представлять зі стандартним армійським фургоном-кунгом. Вантажівку складали на ЗІЛі 20 років – з 1958-го до 1978 року. А взагалі ЗІЛ-157 перебував у виробництві аж до 1991 року. За весь час випущено майже 800 тис. автомобілів.

ЗІЛ-118К/119 «Юність»

Ще одна епохальна модель для панно – малий автобус представницького класу ЗІЛ-118К/119 «Юність». Машину унікального класу було розроблено на шасі ЗІЛ-114 і оснащували двигуном ЗІЛ-130. Із 1970 до 1994 рр. складали лише 86 машин. Вони застосовувалися не тільки для перевезення VIP-пасажирів, але ще і як реанімобілі та пересувні криміналістичні лабораторії.

ЗІЛ-41047

У кераміці також буде зображено і лімузин представницького класу ЗІЛ-41047. Ця 7-місна машина випускалася з 1985 до 2002 рр. Вона оснащувалася 7,7-літровим бензиновим двигуном V8 потужністю 315 к.с. і 3-ступінчастою гідромеханічною трансмісією. Максимальна швидкість досягала 190 км/год.