15 июля 1946 года был выпущен первый послевоенный грузовик известной марки Opel Blitz
Цього дня рівно 78 років тому в Німеччині, на заводі в місті Рюссельхайм відновилося виробництво популярної моделі вантажного автомобіля Opel Blitz, яке тривало до 1951 року включно.
Ще в 1934 році фірма Opel відкрила в Бранденбурзі новий завод з виробництва вантажівок, який побудували лише за 190 днів. Він був обладнаний за останнім словом техніки та отримав титул «Зразкове націонал-соціалістичне підприємство».
Через два роки там почали виробляти вантажівки Blitz («Блискавка») нового покоління. Машина отримала похилу решітку радіатора, а передні крила і суцільнометалева кабіна набули округленої форми. Вантажопідйомність моделей цього сімейства становила від 1,2 до 4,0 т. Найпоширенішою з них була “тритонка” Opel Blitz 3,6-36S. У 1937-44 pp. випустили близько 70 тис таких машин.
У липні 1944 року цю модель стали виробляти і на заводі Daimler Benz у Манхаймі, а завод Opel у Бранденбурзі незабаром був повністю зруйнований бомбардуванням з повітря. Такі автомобілі одержали позначення L701. Після закінчення війни випуск цих машин тривав у Манхаймі до 1949 року включно – було випущено 10 300 од. Пізніше виробництво перенесли на відновлений завод Opel у Рюссельгаймі.
А щодо 1,5-тонної моделі, то її випуск відновили ще в 1946 році, на тому ж підприємстві, яке постраждало від бомбардувань менше, ніж завод у Бранденбурзі.
Як і довоєнна модель, машина мала 6-циліндровий бензиновий двигун Opel робочим об’ємом 2473 см куб. та потужністю 55 к. с. По суті, той самий, що і на відомій легковій машині Opel Kapitan. Повна маса вантажівки складала 3400 кг. У 1946 році виготовили всього 838 машин, у 1947-му – вже 3219 од., у 1948-му – 7063 од. Загалом до 1951 року було випущено 37 117 вантажівок.
В 1952 році на зміну прийшов автомобіль Opel Blitz вантажопідйомністю 1,75 т, який випускався до 1960 року. Він мав той самий двигун, але форсований до 58 к. с., а з 1955 року – до 62 к. с. Але головне – машина отримала абсолютно новий, модний дизайн.