Свого часу на території Київської кіностудії ім. А. Довженка можна було побачити найцікавішу повнопривідну вантажівку з іноземними номерами. Це була єдина німецька модель Hanomag AL-28А, що потрапила в Україну.
Машина опинилася на студії невипадково. При цьому вона не була одним із звичних там “автомобілів кіноакторів” – учасників того чи іншого фільму. Адже на її кузові-фургоні були два написи: for film & Television і Special Effects. Тобто там було обладнання для проведення якихось спеціальних зйомок.
А тепер про базовий автомобіль, який був одним із найпримітніших моделей фірми Hanomag у післявоєнний період. Ще в 1950 році на Брюссельському автосалоні компанія представила свою принципово нову 1,5-тонну вантажівку L28.
А на наступний рік у серію пішло вже ціле сімейство на цій базі – машини вантажопідйомністю від 0,8 до 3,0 т. Усі вони мали новий 4-циліндровий передкамерний дизель, розроблений самою фірмою Hanomag. За робочого об’єму 2,8 л він розвивав 50 к. с.
У 1953 році з’явилася і повнопривідна версія Hanomag AL28 (4х4) вантажопідйомністю 1,5 т. Вона мала посилену раму з Х-подібною поперечиною. Двигун був уже 70-сильний, бо мав механічний нагнітач Roots. У трансмісії з’явилася двоступенева роздавальна коробка, був також вал відбору потужності. І ще одне: гальмівна система отримала гідропідсилювач.
Ці повнопривідні автомобілі застосовувалися в Бундесвері та деяких європейських підрозділах сил НАТО. Крім бортових машин були поширені й версії з кузовами-фургонами різного призначення: радіостанції, штабні та санітарні машини, майстерні тощо.
У 1964 – 1968 роках. ці повнопривідні машини стали випускатися з подовженою колісною базою і одержали позначення AL28A. Саме такий автомобіль з кузовом-фургоном армійського зразка і послужив базою для унікального «кіношного» автомобіля на Київській кіностудії, який можна було побачити там 1989 року.