X

Як КрАЗ перетворили на троллейбус. Фотофакт

Открытая на днях электрическая дорога для грузовиков в Швеции, оказывается, имела аналог и в Украине: еще в 1961 году на ней испытывали дизель-троллейвоз ДТУ-10 на шасси КрАЗ-219.

дизель-троллейвоз ДТУ-10, построенный на шасси грузовика КрАЗ-219

Днями ЗМІ облетіла сенсаційна новина про те, що в Швеції відкрили першу у світі електричну дорогу для вантажівок. Виявляється, подібна дорога вже була і у нас в Україні. У 1961 році на щонайдовшому у світі міжміському тролейбусному маршруті Сімферополь-Ялта – завдовжки 84 км – проходив випробування дизель-троллейвоз ДТУ- 10, побудований на шасі вантажівки КрАЗ- 219.

дизель-троллейвоз ДТУ-10, построенный на шасси грузовика КрАЗ-219

Унікальну машину розробили в інституті УкрНДІпроект. Базову вантажівку КрАЗ- 219 оснастили двома тяговими електродвигунами потужністю по 127 кВт і штангами-струмознімачами на даху – для підвісної контактної мережі. Дизель-троллейвоз знайшов практичне застосування і деякий час перевозив вантажі (вантажопідйомність машини складала 10 т) по тролейбусній трасі між Сімферополем та Ялтою.

ЧИТАЙТЕ ТАКЖЕ: Гибриды в стиле ретро

дизель-троллейвоз ДТУ-10, построенный на шасси грузовика КрАЗ-219