X

Вирви око: потворна японська доробка Mercedes-Benz W124

Кошмарный тюнинг Mercedes W124 - как японцы поиздевались над немецкой легендой

Японський автопром ми добре знаємо завдяки Nissan, Toyota, Mazda, Subaru, Suzuki та Mitsubishi. Ці виробники вже упродовж багатьох років роблять якісні автомобілі, чимало  з яких стали світовими легендами. Однак не всі автокомпанії Країни сонячного сходу такі хороші. Яскравий тому приклад – фірма Mitsuoka, що відома своєю продукцією не з кращого боку.

Тюнінг Mercedes W124

Ця компанія існувала в 1990-х роках і займалася тим, що складала кастомні моделі з ретро-дизайном на базі сучасних автомобілів. Причому дизайн таких машин м’яко кажучи, був не дуже… Що не чергова її прем’єра, то жах для естета!

Читайте також:
Впечатляющий разгон до 315 км/ч на 14-летнем Mercedes AMG (видео)

Однією з таких моделей і, мабуть, найвідомішою був седан Denag Lorelei (1990 р.), основою якому послужив культовий Mercedes-Benz 300E W124. Мерседес зберіг і свою начинку (зокрема 3,0-літровий 180-сильний мотор), і салон, і кузов: справа обмежилася лише встановленням інших кузовних панелей, радіаторної решітки, оптики, бамперів, бічних спідниць і коліс, але цього було достатньо, щоб спотворити “породистого німця”.

Найбільш примітною деталлю такого тюнінгу Mercedes W124 були величезні опуклі крила. При цьому спереду звертала на себе увагу радіаторна решітка у стилі довоєнних Альфа Ромео і невеликі круглі фари, а ззаду – хвацько задрана кромка, вертикальні ліхтарі а-ля ГАЗ-21 і масивна кришка багажника в дусі мінімалізму.

Читайте також:
Дизельний Mercedes-Benz раптово прирівняли до Nissan Leaf

Чи подобався комусь такий автомобіль? Не особливо – його купили лише дві людини. При цьому коштував він неабияких грошей – 350 000 доларів, що, безумовно, зробило цю машину ще непривабливішою.

А найцікавіше, що одним W124 компанія не обмежилася – в 1992-му вона представила свою другу модель – Denag Ambassador – складену на базі великого Mercedes-Benz 560 SEL (нинішній S-Class). Візуально її зробили схожою на Bentley (зокрема, машина отримала характерну решітку радіатора, чотири круглі фари і великі виштамповки з боків), але вона теж не зайшла публіці. Не допомогло навіть те, що її помпезно представляли на великому світовому мотор-шоу – Франкфуртському автосалоні. Пізніше Mitsuoka переключилася на автомобілі Nissan, Mazda і Mitsubishi, з ними вже ситуація була не такою сумною, але все ж фінансового добробуту компанії вони теж не принесли.

Читайте також:
Який вигляд має BMW M5 E39 за ціною нового Mercedes E-Class