Вирви око: потворна японська доробка Mercedes-Benz W124
Японський автопром ми добре знаємо завдяки Nissan, Toyota, Mazda, Subaru, Suzuki та Mitsubishi. Ці виробники вже упродовж багатьох років роблять якісні автомобілі, чимало з яких стали світовими легендами. Однак не всі автокомпанії Країни сонячного сходу такі хороші. Яскравий тому приклад – фірма Mitsuoka, що відома своєю продукцією не з кращого боку.
Тюнінг Mercedes W124
Ця компанія існувала в 1990-х роках і займалася тим, що складала кастомні моделі з ретро-дизайном на базі сучасних автомобілів. Причому дизайн таких машин м’яко кажучи, був не дуже… Що не чергова її прем’єра, то жах для естета!
Однією з таких моделей і, мабуть, найвідомішою був седан Denag Lorelei (1990 р.), основою якому послужив культовий Mercedes-Benz 300E W124. Мерседес зберіг і свою начинку (зокрема 3,0-літровий 180-сильний мотор), і салон, і кузов: справа обмежилася лише встановленням інших кузовних панелей, радіаторної решітки, оптики, бамперів, бічних спідниць і коліс, але цього було достатньо, щоб спотворити “породистого німця”.
Найбільш примітною деталлю такого тюнінгу Mercedes W124 були величезні опуклі крила. При цьому спереду звертала на себе увагу радіаторна решітка у стилі довоєнних Альфа Ромео і невеликі круглі фари, а ззаду – хвацько задрана кромка, вертикальні ліхтарі а-ля ГАЗ-21 і масивна кришка багажника в дусі мінімалізму.
Чи подобався комусь такий автомобіль? Не особливо – його купили лише дві людини. При цьому коштував він неабияких грошей – 350 000 доларів, що, безумовно, зробило цю машину ще непривабливішою.
А найцікавіше, що одним W124 компанія не обмежилася – в 1992-му вона представила свою другу модель – Denag Ambassador – складену на базі великого Mercedes-Benz 560 SEL (нинішній S-Class). Візуально її зробили схожою на Bentley (зокрема, машина отримала характерну решітку радіатора, чотири круглі фари і великі виштамповки з боків), але вона теж не зайшла публіці. Не допомогло навіть те, що її помпезно представляли на великому світовому мотор-шоу – Франкфуртському автосалоні. Пізніше Mitsuoka переключилася на автомобілі Nissan, Mazda і Mitsubishi, з ними вже ситуація була не такою сумною, але все ж фінансового добробуту компанії вони теж не принесли.