Двадцять першу “Волгу” на Горьківському автомобільному заводі складали упродовж 14 років, починаючи з 1956 року. За цей час було випущено понад 635 000 екземплярів і, звісно, багато з них донині борознять дороги нашої країни і країн довколишнього зарубіжжя. Чимало власників ГАЗ-21 вдосконалюють свої машини, наділяючи їх сучаснішими моторами, салоном та іншими елементами, а ще деяка частина власників цього автомобіля намагається відновити його до заводського стану.
Справді, ця “Волга” є досить культовим автомобілем, а екземпляри в хорошому стані дуже популярні серед колекціонерів і любителів класики. Однак сьогодні йтиметься не зовсім про таку машину. Річ у тім, що перероблених у купе стареньких ГАЗ на території колишнього “совка” предостатньо. Найчастіше в їхній підкапотний простір поміщається новий двигун, а в ролі донорів виступають різні BMW, Mercedes або Toyota. А от власник такої машини з Молдови вирішив піти трохи іншим шляхом. Так, справді, він змінив форму кузова машини, але при цьому всі інші елементи він залишив повністю оригінальними.
Купе, яке вийшло в результаті, має доволі неоднозначний вигляд. “Волга” абсолютно не схожа на все те, що виїжджає з тюнінг-ательє, адже вона має саме такий вигляд, який могла б мати серійна дводверна машина, що зійшла з конвеєра в середині 60-х років. Пробіг автомобіля становить лише 100 000 кілометрів, а от виручити з купівлі власник планує – 11 500 євро, що не так вже й мало для 53-річного радянського автомобіля.