Matra Simca-Rancho можно считать предвестником современных кроссоверов. Выпуск машины начался еще в 1977 году, однако и по сей день она встречается в объявления о продаже.
У нас у країні мало хто знає автомобіль Matra Simca-Rancho, який по праву вважається передвісником сучасних кросоверів.
Над зовнішністю машини попрацював грецький промисловий дизайнер Антоніс Воланіс, який згодом намалював перший європейський MPV – Renault Espace.
Цього року машина відзначає 40-річний ювілей. Автомобіль був для свого часу унікальним – на подовжене шасі від Simca 1100 було встановлено тридверний кузов універсал. Він був піднятий у задній частині, – у підсумку при складених сидіннях другого ряду його корисний об’єм віку з 1005 до 2200 літрів.
Кузов було виконано зі скловолокна та поліестеру. Автомобіль не був повноприводним – тільки передні тягові колеса. Однак дорожній просвіт було збільшено. Пропонувалася навіть версія Grand Raid – з лебідкою, блокованим диференціалом і запасним колесом на даху. У рух машину приводив 1,44-літровий бензиновий двигун потужністю 80 к.с.
Matra Simca-Rancho випускали до 1984 року (з 1980 року – як Talbot Matra Rancho) – загалом було складено 57,792 автомобілі. Проте на пострадянських просторах вона велика рідкість. Наприкінці 90-х одна така машина їздила і в Києві.
І от зовсім нещодавно родоначальника кросоверів виставили на продаж в Барнаулі. Машина суттєво допрацьована: з’явився повний привод, 1,5-літровий 16-клапанник Toyota в 105 к.с., в салоні – мультимедіа. За машину просять 200 тис. рублів. Власник запевняє, що в Росії збереглося тільки два примірники Matra Simca-Rancho.