Рідкісну 53-річну Toyota хочуть продати за 700 000 доларів
За 1967-1970 роки Toyota випустила 351 купе 2000GT, із них 62 з лівим кермом. Виставленою на торги «дводверкою» понад 30 років володів гонщик і колекціонер Отто Лінтон. Автомобіль зберіг оригінальний заводський колір.
Купе 2000GT з’явилося за 15 років до виходу Toyota Celica Supra і по праву вважається родоначальницею легендарної моделі. Автомобіль був спільним проектом Toyota і Yamaha. За шасі та інтер’єр відповідали фахівці останньої. “Тойотівцям” дісталися дизайн кузова, двигун, складання і доведення. Також інженери Toyota здійснювали адаптацію 5-ступінчастої механічної коробки передач.
Купе Toyota 2000GT вважається першою моделлю виробника з “двоважелем” і дисковими гальмами на всіх чотирьох колесах. Родзинкою “дводверки” називали шкіряний салон зі вставками з червоного дерева і підігнаними вручну панелями.
Високий цінник так і не дав змоги автомобілю стати масовим. У США такий спорткар коштував дорожче за Porsche 911. У далекому 1967 році на американському ринку базове купе коштувало близько 7000 доларів. Пізніше, в 2013 році за аналогічну «дводверку» вдалося виручити на аукціоні $1.2 мільйона. Стартова ціна цього екземпляра не розкривається. За прогнозами, за нього можуть отримати від $700 до $850 тисяч.