На забутому складі знайшли десятки Mazda з роторними двигунами
Наразі світові автовиробники повністю відмовилися від випуску роторних двигунів. Пов’язано це з тим, що вписати їх у сучасні стандарти щодо викидів СО2, які з кожним роком стають жорсткішими, практично неможливо. Єдиним автомобілем із таким двигуном, який незабаром можна буде придбати новим, є кросовер Mazda MX-30. У ньому ДВЗ виступить у ролі генератора для електродвигуна.
Раніше японська марка активно використовувала роторний двигун. Його встановлювали на чимало моделей Мазда. Адже в компанії вважали, що за цим агрегатом майбутнє. Днями, в штаті Луїзіана (США) знайшли залишений сарай, в якому зберігалася величезна кількість автомобілів. Більшу частину з них становлять саме класичні моделі Mazda з роторними двигунами.
Так, зовнішній вигляд машин абсолютно непрезентабельний. Автомобілі покриті товстим шаром пилу, а кузови та інші частини нещадно вражені корозією. На багатьох також відсутні ключові елементи екстер’єру та інтер’єру. Водночас головна частина — роторний двигун — збережений у всіх екземплярів. Крім того, в колекції є авто інших марок, що оснащені таким двигуном. Серед них Toyota і Datsun.
Є і кілька екземплярів Suzuki Samurai і Volkswagen Beetie, але з іншими агрегатами на борту. Щодо представників японського бренду, то тут переважають Mazda RX-7 першої та другої генерації.