На аукціон виставлять рідкісний італійський спорткар Qvale
На британському інтернет-аукціоні Car & Classic, що проходитиме з 5 по 12 червня, виставили на торги дуже цікавий автомобіль – Qvale Mangusta. Таких автомобілів було виготовлено менше ніж 300 екземплярів.
Історія появи марки Qvale пов’язана з італійським брендом De Tomaso. До 90-х роках компанія Алехандро Де Томасо переживала не найкращий часи, і щоб врятувати своє підприємство він зважився на випуск нової моделі. Натхненням для майбутнього спорткара став британський TVR Griffith. Елегантний та самобутній вигляд новинки від De Tomaso розробив знаменитий дизайнер Марчелло Гандіні.
Прототип De Tomaso Biguа презентували на престижному автошоу у Женеві навесні 1996 року. Автомобіль отримав хвалебні відгуки відвідувачів та преси, але цього явно було замало, щоб запустити автомобіль у серію. Компанія гостро потребувала фінансової підтримки. Допомога несподівано прийшла від американського бізнесмена норвезького походження К’єлл Квале (Kjell Qvale), який був офіційним імпортером машин De Tomaso та Maserati у США. Єдиною умовою Квале було, щоб серійну модель перейменували на Mangusta, на честь класичної De Tomaso Mangusta 60-х років.
В результаті підписаної угоди та інвестицій у розмірі $30 млн у 1997 році в Модені була заснована компанія Qvale Modena SpA, яка з 2000 по 2002 рік виготовила 284 спорткари Qvale Mangusta. Цей автомобіль став “лебединою піснею” Алехандро Де Томасо, який пішов із життя у травні 2003 року у віці 74 років.
Автомобіль оснащувався 4,6-літровим 320-сильним двигуном V8 від компанії Ford, який працював у парі з 5-ступеневою “механікою” або 4-діапазонним “автоматом”. Оригінальна конструкція складаного жорсткого даху за кілька секунд перетворювала купе на кабріолет, а салон мав посадкову формулу 2+2.
Представлений на аукціоні екземпляр має порядковий номер 206. Усі ці роки машина знаходилася у приватній колекції у першого власника, який придбав її в офіційного дилера у Мілані. Завдяки дбайливому відношенню, спорткар знаходиться практично в ідеальному стані та за 20 років подолав італійськими дорогами лише 23172 км.