
Як з'явився ексклюзив для політичної еліти – Mercedes-Benz W150
Цей Mercedes-Benz 770, як і його теску першого покоління (W07), часто називали “Гроссер Мерседес”, тобто “Великий Мерседес”. Однак він був помітно довшим (рівно 6 м замість 5,74 м), а також трохи ширшим і вищим. Дизайн злегка осучаснили: передні крила стали ширшими, змінилися решітка радіатора та бампер. Цей кузов позначався як W150.
Рядний 8-циліндровий двигун робочим об’ємом 7655 см куб. став потужнішим. При включеному нагнітачі (компресорі типу Roots) він розвивав 230 к. с. замість колишніх 200. А в атмосферному варіанті потужність його становила 155 к. с.
Цікаво, що двигун мав систему подвійного запалювання – від магнето чи батарейне. Зазвичай задіяли лише одну з них, але можна було включати і дві відразу, щоправда, ненадовго. Додамо, що і свічок було також більше – у кожній камері згоряння по парі. Все це підвищувало надійність роботи двигуна. А в трансмісії застосовали механічну 5-ступеневу коробку передач, де вперше у світовій практиці п’ята передача була прискорюючою (передавальне число 0,713).
Модернізована підвіска забезпечувала комфорт та хорошу керованість. Попереду вона була незалежною, пружинною. Цікаво, що пружини використовувалися й у задній підвісці – типу Де-Діон. Секційна рама була виготовлена з тонкостінних труб овального перерізу. Це забезпечувало їй необхідну жорсткість у поєднанні з малою вагою.
Всі кузови для Mercedes-Benz 770 виготовляли на підприємстві “Зіндельфінген”, і при цьому в кожному враховувалися індивідуальні побажання іменитого замовника. Усього було випущено у 1938 – 1944 роках тільки 88 автомобілів цього сімейства. Найпоширеніші з них мали кузов типу кабріолет – 46 од. Закритих, з кузовами типу пульман-лімузин – менше, 16 од. Крім того, було випущено кілька спеціальних, розкішних версій.
Для правителів «третього рейху» було випущено 1943-44 рр. десять броньованих машин. Важили автомобілі побільше – 5420 кг замість 4200 кг, а ось максимальну швидкість довелося зі 170 км/год зменшити лише до 80 – інакше не витримували шини. Потрібно сказати, що автомобілі Mercedes-Benz 770 постачалися і за кордон – представникам політичної еліти.