Mercedes-Benz Classic показав рідкісні автомобілі на виставці у Санкт-Моріці
На виставці класичних автомобілів International St. Moritz Automobile Week”, яка проходить з 8 по 17 вересня у курортному швейцарському містечку Санкт-Моріц, підрозділ Mercedes-Benz Classic показує чимало цікавого.
Почнемо з моделі Mercedes-Benz 540K Streamliner з алюмінієвим обтічним кузовом. Про його відмінну опрацьовану аеродинаміку говорить коефіцієнт Cd – всього 0,36. Машина була побудована 1938 року в єдиному екземплярі спеціально для автопробігу Берлін – Рим, який так і не відбувся через початок Другої світової. Швидкісний автомобіль викупив німецький підрозділ Dunlop і використовував його для випробувань нових шин. У 2014 році унікальне авто було ретельно відреставроване. Під його капотом стоїть рядний 8-циліндровий двигун 5,4 л, що розвиває 115 к. с. (з компресором – 180 к. с.). Максимальна швидкість – 185 км/год.
Другий примітний експонат виставки – легендарний Mercedes-Benz 300 SL (W194). На такій машині були завойовані два перші місця у 24-годинних перегонах Ле-Мана 1952 року. Мости, рама та трансмісія були взяті від моделі 300 (W186). В основі автомобілі поклали трубчасту раму, на яку встановили кузов із легкого сплаву. Саме тут уперше з’явилися двері типу «крило чайки» – вимушене рішення через високі пороги силового каркасу. Машина оснащена 6-циліндровим двигуном в 170 к. с. Максимальна швидкість – 240 км/год. Представлений на виставці автомобіль, переможець Ле-Мана, сьогодні належить одному приватному колекціонерові.
У Санкт-Моріці також можна побачити серійну модель 300 SL Coupe (W198), яка відсвяткувала свій світовий дебют на автосалоні в Нью-Йорку в лютому 1954 року. Вона перейняла від гоночного “собрата” (W194) двері типу “крило чайки”. Вперше у світі тут встановили 4-тактний двигун із безпосереднім упорскуванням, що дозволило зняти з трилітрового агрегату 215 к. с. Максимальна швидкість при цьому становила 250 км/год. У 1954 – 1957 pp. було виготовлено 1400 таких машин, 29 із яких – з алюмінієвим кузовом.
Також експонується на Автомобільному тижні модель 280 SL Pagoda. Зазначимо, що первісток сімейства – 230 SL (W113) було презентовано на Женевському автосалоні рівно 60 років тому. Новинка прийшла на зміну відразу двом моделям – 190 SL (W121) та 300 SL Roadster (W198). У 1963 – 1971 роках випустили 48 912 автомобілів різних модифікацій. На виставці представлена версія 280 SL – з 2,8-літровим мотором 170 к. с. Максимальна швидкість – 200 км/год.
У Санкт-Моріці демонструється ще один переможець 24-годинних перегонів Ле-Мана. Це модель Sauber-Mercedes C9. Тільки в сезоні 1989 року вона прийшла першою у восьми перегонах із дев’яти. Тут встановлений 5,0-літровим двигуном V8 в 720 «конячок», який розганяє болід до 400 км/год.
А ось цей автомобіль Mercedes-Benz Nurburg 460 Special Sports Cabriolet «St. Moritz» був представлений на першому Автомобільному тижні, ще 1929 року. Машина відрізнялася 4-дверним відкритим кузовом та укороченою колісною базою. Її збудували на базі моделі Mercedes-Benz Nurburg 460 (W08) 1928 року, яка стала першим автомобілем марки з 8-циліндровим двигуном.