Рівно 54 роки тому, 29 грудня 1967 року була заснована перша в Південній Кореї незалежна компанія з випуску автомобілів – Hyundai Motor. І вже на наступний рік вона почала випускати у співпраці з англійською фірмою Ford її відому модель Cortina.
А пізніше було підписано угоду про співпрацю з японською компанією Mitsubishi. І в 1974 році в Сеулі почав працювати новий великий завод з виробництва автомобілів Hyundai.
У жовтні того ж року на Міжнародному салоні в Турині був представлений його новий продукт – компактна легкова модель Pony. Вона стала найпершим в Південній Кореї автомобілем масового виробництва і отримала прізвисько «Кукмінча», тобто народний автомобіль.
Дизайн для машини розробив відомий італійський стиліст Джорджетто Джуджаро, а механічна частина була, зрозуміло, від Mitsubishi. На машині стояв 1,29-літровий двигун в 80 к.с., який розганяв машину до 155 км/год.
Надалі протягом багатьох років Pony була найпопулярнішою, знаковою моделлю фірми Hyundai. У жовтні 1985 року з’явився новий її варіант з двигунами 1,3 л (72 к.с.) і 1,5 л (84 к.с.). А в 1989 році вона отримала новий кузов – знову-таки творіння Джуджаро. Починаючи ще з 1976 року машини Pony активно поставлялися на експорт, зокрема в Західну Європу, в Канаду і пізніше в США.
У 1976 році на базі легкового Pony розпочався випуск невеликих пікапів. А через два роки компанія Hyundai почала виробляти повноцінні вантажні автомобілі. Їх розробкою займався конструктор Тревор Лацці – Laccy) – колишній співробітник британської фірми Bedford Commercial Vehicles Ltd.
У підсумку була сформована гамма комерційних автомобілів вантажопідйомністю від 1,0 до 7,0 т. В ролі силової установки були використані англійські дизелі Perkins місцевої, тобто корейської збірки. Так, на однотонній машині встановлювався 4-циліндровий двигун робочим 1,8 л, а на семитонній – турбодизельна 5,8-літрова «шістка».
У 1984 році розпочав роботу новий завод Hyundai в місті Ульсан. Це дало змогу значно розширити виробництво вантажних автомобілів. У 1987 році там почали випускати легкі фургони Porter вантажопідйомністю 1,0 т. і однотипні пікапи. Крім того, виготовляли і автомобілі моделі Mighty, розраховані на корисне навантаження 2,5 – 3,5 т.
Вся ця техніка призначалася для внутрішнього ринку. А в 1993 році в Західній Європі були представлені легкі фургони Porter, які, по суті, були модернізованими версіями японської моделі Mitsubishi L300. Вони мали або бензиновий двигун в 2,35 л потужністю 122 к.с ., або 2,5-літровий дизель в 80 к. с. різні версії цих машин могли перевозити від 1,0 до 1,8 т. А вантажівки типу Mighty поставлялися на експорт з дизелями в 110 або 115 к. с.