3 марта 1939 года на Женевском автосалоне состоялась презентация первенца широко известного впоследствии модельного ряда автомобилей Opel Kapitan
Opel Kapitan, показаний в Женеві 85 років тому, був першим німецьким автомобілем середнього класу, який отримав кузов несної конструкції, тобто безрамний. Але це ще не все. За своїм дизайном, модним і помітним, він різко відрізнявся від інших машин, які виробляли тоді в Німеччині. Воно й не дивно: адже кузов цієї моделі розробив відомий американський стиліст з General Motors – Френклін Герші. Річ у тім, що компанія Opel в ті роки вже була філією північноамериканського гіганта.
Згідно з новітньою американською модою, машина мала загострений капот алігаторного типу і пухкі крила обтічної форми. Ба більше, вони були такими довгими, що заходили аж на передні двері. Такого не було тоді навіть на жодній з новітніх американських моделей.
Були відсутні у заокеанських машин і клиноподібні, шестикутні стекла фар, повністю втоплені в передніх крилах. Герші пропонував їх і на американських моделях, але його не послухали, вважаючи це надмірністю. А от німці не мали нічого проти.
Кузов нового автомобіля найчастіше був 4-дверним седаном – за тодішньою німецькою термінологією Limousine. Однак були і його дводверні версії. В обох випадках задня стінка кузова була дуже похилою, сьогодні це назвали б фастбек.
Там було віконце, розділене перегородкою на дві половинки. А нижче розташовувалася кришка багажника з характерною виштамповкою – у вигляді запасного колеса. Зустрічалися і дорогі машини Kapitan з дводверними замовними кузовами типу кабріолет, зокрема і від іменитого виробника Hebmuller.
А стосовно двигуна, то це була рядна “шістка”, така ж, як і на попереднику – автомобілі Opel Super 6. З робочим обсягом 2473 см куб. Вона видавала на-гора 55 к.с. Примітно, що цей надійний, добротний двигун застосовувався з 1938 року і на легких, 1,5-тонних вантажівках Opel Blitz 2,5-32, а також на 14-місних автобусах на їхній базі.
І ще одна особливість, якої раніше на автомобілях Opel не було. Незалежна підвіска передніх коліс тут застосовувалася вже інша — типу Мак-Ферсон, тобто на двох поперечних важелях і вертикальних гвинтових пружинах.
У 1938-1940 рр. було випущено 25 374 автомобілі Opel Kapitan. А після Другої світової їх виробництво було продовжено. Зовні вони відрізнялися лише новими фарами – зі звичайними круглими, а не шестикутними стеклами. Також була дещо покращена підвіска і комфортабельнішим став салон. Випускався тільки один варіант — із 4-дверним кузовом седан. Загалом в 1948 – 1951 рр. виробили 30 431 таку машину.