В этом году в Штутгарте отмечают знаменательную дату – 90 лет назад произошло слияние двух компаний Daimler-Motoren-Gesellschaft и Benz & Cie.
Benz&Cie. підписали угоду про злиття двох найстаріших автовиробників у світі. Ця подія стала одним із найважливіших кроків на шляху створення концерну Daimler AG, а також всесвітньо відомого бренду – знаменитої трипроменевої зірки, вписаної в лавровий вінок.
Однією з причин, що вплинула на злиття двох компаній, став важкий стан економіки Німеччини після Першої світової війни. Природно, що і автомобільна галузь переживала не найкращі часи. DMG та Benz&Cie у 1925 році спільними зусиллями склали близько 6 тисяч автомобілів, а загальний штат налічував приблизно 15 тисяч осіб. Доходи від реалізації продукції за 1925 рік становили близько 104 млн рейхсмарок.
Тісна співпраця між двома компаніями відіграла важливу роль в їх спільному виживанні. Ключовими елементами стали стандартизація модельного ряду і їх спільна розробка, уніфікований дизайн, оптимізація виробничих витрат і системи продажу. Цікаво, що незважаючи на той факт, що обидві компанії стояли біля витоків створення автомобіля, їх засновники Карл Бенц і Готліб Даймлер навіть не були знайомі.
У 1926 році, після об’єднання компаній, в Берліні було зареєстровано головний офіс, який керував виробничими майданчиками в Мангеймі та Гаггенау (Benz), Унтертюркхаймі, Берліні-Маріенфельді і Зіндельфінгені (Daimler).
Зоряне сяйво
Символом об’єднання став новий логотип Mercedes-Benz, який було зареєстровано як торговельну марку в 1925 році. Він поєднав зірку марки Mercedes від компанії Daimler з лавровим вінком марки Benz. Два початкових логотипи існували з 1909 року і постійно видозмінювалися аж до 1926 року.
Незабаром після злиття, посилена структура компанії дала змогу подолати Велику Депресію і світову економічну кризу кінця 20-х років. Крім того, в цей період були виведені на ринок нові інноваційні моделі, наприклад, сімейство Mercedes-Benz 170 (W 15), яке дебютувало в 1931 році.