Коли Ford Transit здобув дизель нового типу
Цього дня рівно 40 років на популярному легкому розвізному фургоні Ford Transit з’явився дизель із безпосереднім уприскуванням палива — вперше в класі.
На дизельних автомобілях Ford Transit третього покоління в 1978 – 83 рр. встановлювали двигун, що перекочував туди ще з попереднього покоління. Це був агрегат York, вироблений в Англії, але з німецькою системою уприскування Bosch. Він перебував у виробництві з 1972 року і вже порядком застарів. І от через 12 років, в квітні 1984 року, на зміну цьому передкамерному дизелю прийшов інший, з безпосереднім уприскуванням палива – York DI (тобто Direct Injection).
Робочий об’єм двигуна збільшився незначно — з 2358 куб. см до 2496 см куб. Потужність зросла з 62 к.с. при 3000 об/хв до 64 к.с. при 4000 об/хв. Але головне — двигун став більш економічним. Додамо, що у моделей із цим новим дизелем споряджена маса зменшилася на 60 кг.
Що стосується дизайну, то рестайлінг машини зробили на кілька місяців раніше. Пластмасова решітка радіатора чорного кольору стала сірою і отримала більші прорізи. Фари злегка втопили в передку, а покажчики поворотів окантували масивною рамкою. Вигнуті боковини бампера подовжили і тепер вони доходили до самої колісної ніші.
Змінилася і задня світлотехніка: стоп-сигнали, покажчики поворотів, габаритні вогні та ліхтарі заднього ходу розмітили під одним плафоном. А на вантажних фургонах з’явилися ще й бічні габаритні вогні.
Після встановлення нового дизеля продаж Ford Transit зросли. У 1984 році було випущено всіх модифікацій на 4586 од. більше, ніж у 1983-му.
Але на цьому історія нового дизеля не скінчилася. У 1986 році розпочався випуск автомобілів Ford Transit наступного, вже четвертого покоління. Машина отримала абсолютно новий дизайн, аеродинаміка її покращилася. А от вдалий дизель з безпосереднім уприскуванням безперешкодно перейшов туди з покоління попереднього і благополучно випускався ще багато років.