19 июля 1907 года была зарегистрирована как производитель автомобилей компания Laurin Klement, положившая начало машинам известной чешской марки Skoda
У цей день рівно 116 років тому відбулася офіційна реєстрація акціонерного товариства Laurin Klement AS, що пізніше увійшло до складу великого машинобудівного концерну Skoda.
Ще в 1894 році в містечку Юнгбунцлау, на території тодішньої Австро-Угорщини продавець Венцель Клемент та його тезка механік Венцель Лаурін відкрили велосипедну майстерню. У 1898 році вони зібрали перший свій мотоцикл – Slavia. А 1905 року черга дійшла, нарешті, і до автомобіля.
Це була легка двомісна машина, так звана voituretta. Вона отримала назву Type А та важила всього 485 кг. Двоцилидровий V-подібний мотор (1005 см куб.) Розвивав всього 7 к. с. Проте швидкість досягала 40 км/год. Усього 1905 – 1911 рр. було виготовлено 55 таких машин.
У 1907 році з’явився перший автомобіль із 4-циліндровим мотором (3391 см куб., 18 к. с.). І того ж року побачив світ автомобіль Type FF – з 8-циліндровим двигуном (4874 см куб.) потужністю 44,5 к. с. Це був перший 8-циліндровий автомобіль не лише в Австро-Угорщині, а й у Європі. Машина з успіхом демонструвалася на Паризькому автосалоні 30 листопада, але в серію вона так і не пішла – виявилася надто дорогою. Всього було побудовано чотири екземпляри.
У 1907 році виробляють першу вантажівку Laurin Klement – Type E, розраховану на півтори тонни вантажу. Чотирьохциліндровий двигун (4562 см куб.) розвивав 28 к. с. Короткобазна машина з кабіною над двигуном була дуже зручною для поштових та вантажних перевезень на вузьких гірських дорогах. На її базі випускався також автобус. Загалом до 1923 року було виготовлено 75 машин Type E.
Наприкінці того ж таки 1907 року був побудований і перший міський автобус. Він призначався для Праги і звався HOP, що означало: H – тип мотора, О – омнібус і P – Прага. Кузов був розрахований на 22 пасажири. Чотирьохциліндровий двигун (5908 см куб.) мав потужність 32 к. с. На жаль, ця машина залишилася в одному екземплярі: спроба налагодити автобусне сполучення в Празі тоді не вийшла.
20 липня 1925 року фірма Laurin Klement увійшла до складу великого машинобудівного концерну Skoda, і відповідно її автомобілі стали носити цю нову марку.