X

Якими автомобілями запам’яталася міжнародна виставка Автосервіс Київ-83

В цей день, 17 червня 1983 року в Києві, на території ВДНГ відкрилася перша в Україні міжнародна виставка автомобільної тематики – «Автосервіс Київ-83».

В експозиції було представлено не лише обладнання для обслуговування та ремонту техніки, а й повністю укомплектовані моделі автомобілів.

Skoda Rapid 120

Найбільшим закордонним учасником виставки була чехословацька зовнішньоторговельна організація Motokov. Насамперед потрібно назвати новинку – купе Skoda Rapid 120 – тоді єдиний автомобіль спортивного стилю, що випускається у Східній Європі (1,2 л; 55 к. с., 155 км/год). А поруч стояв 4-дверний автомобіль 120 GLS.

Tatra T815 Фото Леоніда Гоголєва

Автозавод Tatra представив машини нової серії T815 вантажопідйомністю до 15,3 т. Традиційні для фірми дизелі-«повітряники» мали цього разу 10 циліндрів (15,8 л; 288 к. с.).

Tatra T815 Фото Леоніда Гоголєва

Об’єднання LIAZ привезло сідлові тягачі, у тому числі “дальнобійну” новинку 100.55 turbo, нагороджену Золотою медаллю на Міжнародному машинобудівному ярмарку Brno’82. У Києві машину показали у зчіпці із самоскидним напівпричепом чеської фірми BSS на 22 т вантажу.

Liaz 100.55 turbo Фото Леоніда Гоголєва

На стенді був також представлений ювілейний, 30-тисячний автопоїзд-рефрижератор у складі сідлового тягача LIAZ 100.42 та напівпричепа Orlican N13H. Згодом її передали на обслуговування підприємств «Мінплодовощгоспу» у Києві.

Liaz 100.05-610-0 Фото Леоніда Гоголєва

Демонструвався на виставці ще один Liaz – модель 100.05-610-0 з 10-кубовою цистерною для перевезення олив С-10-0.

Avia A31 Фото Леоніда Гоголєва

Завод Avia показав вантажівки A21 на 2 т і А30 – на 3 т. Усі вони мали дизель 3,6 л у 83 к. с. Експонувався на виставці новий міжміський автобус фірми Karosa – модель LZ 735.00 на 45 пасажирів.

Каrosa LZ35. 00 Фото Леоніда Гоголєва

Цікавою новинкою була пересувна автомайстерня на шасі вантажівки IVECO-Magirus. Автомобілі такого подвійного бренду почали випускатись у Німеччині, на заводі в Ульмі з 1983 року.

Автомайстерня на шасі IVECO-Magirus 232D19L  Фото Леоніда Гоголєва

Представлений на виставці експонат був створений на базі моделі 232D19L повною масою 19 т. Дизель повітряного охолодження – 11,3 л; 232 к. с. Ця капотна машина, на відміну від багатьох європейських «колег» з колісною формулою 4х2, мала посилену ходову частину, колісні редуктори, блокований диференціал і тому могла успішно працювати на поганих дорогах.

На виставці можна було побачити і два комерційні автомобілі Mercedes-Benz: розвізний фургон 608D та контейнеровоз Mercedes-Benz SK 2628 S.

Фото Леоніда Гоголєва

На стенді японської компанії Nissan красувався позашляховик відомої моделі Patrol, але був представлений під іншим брендом – Datsun. Його замінили на Nissan якраз у 1983 році, коли й проходила виставка у Києві. Правда, на машинах з новим брендом двигуни залишилися колишніми: бензиновий (2,5 л; 134 к. с.) або дизель (3,26 л; 95 к. с.), або турбодизель того ж літражу в 120 к. с. В експозиції був також представлений найпопулярніший мікроавтобус Nissan Urvan.

Nissan Urvan Фото Леоніда Гоголєва

Публіка з цікавістю розглядала всі ці автомобілі, а також магістральні автопоїзди, що стояли неподалік, і привезли на виставку різні експонати. Серед них – Volvo F12 Turbo 6 колісної формули 6х2 та Scania 111. Остання, що цікаво, приїхала з Англії, про що говорять праве кермо та характерна надбудова на даху кабіни.

Фото Леоніда Гоголєва

Читайте також:
Перспективні ЗАЗи, броньований Rolls-Royce та Ferrari: новинки першого Київського моторшоу