X

Як за один рік Chevrolet вдвічі обігнав Ford по пікапам

У цей день, 16 жовтня 1958 року компанія Chevrolet розпочала випуск першого свого пікапа сімейства El Camino. Машина була створена на платформі легкової моделі Biscayne, а точніше універсала Chevrolet Blackwood. Автомобіль став відповіддю популярному легковому пікапу Ford Ranchero, запущеному в 1957 модельному році.

Цікаво, що Сhevrolet El Camino був першим пікапом марки, який мав уже не дерев’яну, а сталеву підлогу вантажного відсіку. Сам кузов був корисним об’ємом 0,93 кубометри, а його вантажопідйомність варіювалася від 290 до 520 кг залежно від трансмісії та підвіски. Автомобіль був досить значним за розмірами: довжиною 5360 мм при колісній базі 3000 мм. Повна маса сягала 2000 – 2200 кг.

Крім базового, рядного 6-циліндрового двигуна робочим об’ємом 3,9 л на машину пропонувалися високопродуктивні агрегати V8, включаючи Turbo Trust, а також впорсковий Ramjet. При робочому об’ємі 4,6 та 5,7 л ці «вісімки» видавали 335 і 290 л. с. відповідно.

Протестований у свій час журналом Hot Rod пікап El Camino з найпопулярнішим V8 5,7 л і механічною, 4-ступеневою коробкою передач показав динаміку розгону від 0 до 100 км/год всього за 7 с і максимальну швидкість 210 км/год.

Незважаючи на те, що Chevrolet El Camino першого покоління випускався лише два роки, за обсягами продажів він зумів випередити свого головного конкурента Ford Ranchero майже вдвічі. У 1959 році було реалізовано 22 246 машин El Camino і 14 169 Ford Ranchero. А всього El Camino протримався на конвеєрі у п’ятьох поколіннях до 1987 року включно.

Читайте також:
Найдивовижніші пікапи показали на ексклюзивних фото