X

Як в Унтертюркхаймі з’явилося унікальне зібрання автомобілів Mercedes-Benz

Цього дня, 25 лютого 1961 року, з нагоди 75-річчя першого автомобіля відбулося відкриття нового музею Mercedes-Benz, розташованого в Унтертюркхаймі – в одному з районів міста Штутгарта.

Ще в 1936 році на заводі Mercedes-Benz, з нагоди 50-х роковин першого у світі автомобіля, відкрили невеликий музей. У ньому було 18 машин марки Daimler, 9 – марки Benz і 6 – пізнішого періоду, коли названі фірми вже об’єдналися і стали називатися Mercedes-Benz.

Новий, більш просторий музей мав спочатку виставкову площу 1200 м кв., а 1986-го року – після реставрації до 100-річчя першого автомобіля – площу збільшили до 5760 м кв.

Новий етап в історії музею фірми розпочався у 2002 році, коли було ухвалено рішення про будівництво цілого виставкового комплексу. Його урочисте відкриття відбулося у травні 2006 року.

У головному будинку, цікавому з архітектури, експозиція влаштована нетрадиційно. Спочатку ліфт піднімає відвідувачів на його верх, на висоту 34 м. І вони потрапляють до зали, де красуються первістки автомобілебудування – машини Готтліба Даймлера та Карла Бенца.

А потім гості музею спускаються по пологих пандусах – від зали до зали, від галереї до галереї, знайомлячись з історією прославленої автомобільної марки. Завершує цю подорож у часі зала, присвячена дивовижній автомобільній техніці майбутнього.

Триколісний автопервісток, побудований Карлом Бенцем (1886 р.)

Перший автомобіль Готтліба Даймлера (1886 р.)

Перший у світі мотоцикл, створений Готлібом Даймлером (1885 р.)

Вузькоколійний вуличний вагон – Daimler Motor Waggonet (1891 р.)

Перше у світі моторизоване повітряне судно (1888 р.)

Моторний човен із двигуном Daimler

Один із перших пожежних насосів із бензиновим двигуном – Daimler Motor Feuerspritze (1892 р.)

Перший у світі автобус – Benz Omnibus (1895 р.)

Найстаріша у світі вантажівка, що дійшла до наших днів – розробка Даймлера – могла перевозити до 1,25 т (1898 р.)

Читайте також:
Де зберігається найстаріша у світі вантажівка

Mercedes-Benz 75 PS з кузовом дубль-фаетон (1908 р.)

Тритонна вантажівка Benz (1912 р.)

Гоночний Mercedes, на якому німецькі пілоти вибороли три перші місця у перегонах на Гран-прі Франції (1914 р.)

Mercedes-Benz 540K кабріолет серії B (1937 р.)

Mercedes-Benz 320 санітарний (1937 р.)

Читайте також:
Запатентований автомобіль швидкої допомоги 1937 року зберігся до наших днів

Mercedes-Benz O 10000 – мобільне поштове відділення (1938 р.)

Читайте також:
Раритетний автобус Mercedes-Benz зберігся до наших днів у вигляді поштового відділення

Легковики Mercedes-Benz 170V випускалися з 1937 року. Після війни фургони на їх основі використовувалися своїми сервісними службами підприємства. Кузова зазвичай робили інші фірми. А цей фургон вантажопідйомністю 0,5 т виготовлений у 1952 році на заводі Mercedes-Benz у м. Зіндельфільгені.

У 1958 році з’явилося нове покоління вантажівок Mercedes-Benz із кабіною над двигуном. Серед них виділявся LP333, розрахований на 9,0 т, з двома передніми керованими мостами: колісна формула 6’2’4. Це покращувало маневреність та знижувало осьове навантаження. З 1958 по 1961 рік виготовлено 1833 машини

Швидкісний транспортер для перевезення гоночних автомобілів Mercedes-Benz і розвивав до 170 км/год. За подібну швидкість та незвичайний дизайн машину прозвали «Блакитне диво». У музеї представлено його копію.

Mercedes-Benz LF 3500 з 22-метровою пожежною автодрабиною фірми Metz (1952)

Автобус Mercedes-Benz 1112 з кузовом, виготовленим в Аргентині (1969 р)

Читайте також:
Як автобус долучився до культурної спадщини ЮНЕСКО

Гоночна вантажівка першого покоління – Mercedes-Benz 1450 S з двигуном 1600 к. с. – для Чемпіонату Європи з трак-рейсингу (1990 р.)