Этот универсал «Волгу» ГАЗ-24-02 построили в 1982 году как альтернативу крымским троллейбусам
Що й казати, цікавішої переробки ГАЗ-24-02, напевно, не знайти. Ідея переробити “Волгу” в тролейвоз прийшла групі молодих кадрів із кримського ПАТП, повідомляється на сторінці Технічного музею «Фаетон» у Фейсбуці.
Міжміський тролейбусний маршрут із Сімферополя до Ялти – до речі, найдовший у світі, протяжністю 84 км – в некурортний час був сильно недовантажений. Тому, щоб скоротити знос тролейбусів заповзятливі хлопці вирішили пустити дротами мікроавтобуси. Однак виникла проблема зі створенням першого експериментального зразка — в ПАТП був один Рафік, але йому було лише два роки, а тому “потрошити” його не дозволили.
Виручив Сімферопольський автопарк, в якому було багато списаних автомобілів. Найбільш місткий із них — універсал “Волгу” і було вирішено перетворити в тролейвоз. Для цього були використані деталі зі складу запчастин тролейбусного парку. На роботу пішло близько місяця і “рогатий” ГАЗ-24-02 був готовий вже в 1982 році. Через невелику висоту автомобіля, порівняно з тролейбусом, штанги довелося робити доволі довгими. На жаль “Волга” на дротах так і залишилася дослідною.