Як у США з'явився найбезпечніший автомобіль - з кузовом зі смоли
П’ятдесят років тому, у лютому 1974-го був уперше представлений Bricklin SV-1 – спортивний автомобіль із дверима типу «крило чайки». Машину збирали у Сент-Джоні (Канада) лише два роки. Це було творінням Малкольма Брікліна, американського мільйонера, який раніше заснував компанію Subaru of America.
Bricklin SV-1 позиціонувався як супер-безпечний автомобіль, звідси й абревіатура SV (Safety Vehicle) у назві. В основі кузова лежав сталевий каркас, що захищав пасажирів при перекиданні. Також встановлювалися бампери, які витримували удар на швидкості до 8 км/год.
Зовнішні панелі кузова були зроблені з акрилової смоли, укріпленої скловолокном. Цікаво, що в процесі виготовлення вона фарбувалася в один із п’яти кольорів, що не вимагало зовнішнього забарвлення. Двері типу «крило чайки» приводилися в дію за допомогою гідроциліндрів – підйом та опускання кожної займав близько 12 секунд.
Машини комплектувалися двома різними двигунами, залежно від року випуску. Так, у 1974-му на них встановлювався агрегат V8 за 5,9 л від AMC, потужністю 220 к. с. (427 Нм). Коробка передач могла бути 3-ступеневою автоматичною, або 4-ступеневою механічною. А з 1975 року машини комплектувалися вже «вісімкою» Ford – робочим об’ємом 5,8 л і потужністю 175 к. с. (387 Нм). З нею працював у парі лише 3-швидкісний “автомат” Ford. За весь час було виготовлено лише 2854 од. Bricklin SV-1.