Як у небагатих французів з'явився симпатичний автомобіль-друг
Цього дня, 24 квітня 1961 року на європейський ринок вийшов компактний автомобіль типу 3СV, тобто в три податкові кінські сили. Він отримав гарне власне ім’я – Ami, що перекладається з французької як «Друг», а також цифровий індекс «6».
Конструктивно ця машина являла собою подальший розвиток найпопулярнішої машини Citroen 2CV. Вона також мала позаду двоциліндровий двигун повітряного охолодження, але більш потужний. Його предок – Citroen 2CV, що з’явився ще 1948 року, починав із 9 к. с. Але на момент появи молодшого «братця», тобто у 1961 року, він додав сил удвічі, т. е. 18 к. с. Тим не менш, новачок був спритнішим і розвивав швидкість більшу на 10 км/год, а саме 105 км/год.
Підвіска всіх коліс у Ami 6 була такою самою, як і у попередника – незалежною. Компактний кузов також мав несучу основу. Але що стосується «портрета», то це були небо та земля. Кузов новинки, розроблений дизайнером Фламініо Бертоні та стилістом Робертом Опроном, відрізнявся сучасною, оригінальною формою і не йшов у жодне порівняння з відверто примітивним кузовом моделі 2CV. Особливо примітним, хоч і спірним нововведенням було заднє скло, розташоване з негативним ухилом. На думку творців, це було краще захищено від забризкування у дощову погоду.
Дуже оригінальним був і інтер’єр – з незвичайним щитком приладів та односпицевим кермом у дусі знаменитих «старших братів» автомобілів DS19 та DS21.
Автомобілі Сітроен Ami 6 випускалися із двома варіантами кузовів. По-перше, це був Berline, тобто чотиридверний седан. Машин у такому «костюмі» у 1961 – 1966 роках. випустили 483 986 од. А ось машин з 5-дверним кузовом типу Break, тобто “універсал” у 1964 – 1971 роках. випустили більше – 551 880 од. Тож загалом кількість моделей Ami 6 перевалила за мільйонну позначку.