
Який вигляд мав тягач КрАЗ до свого народження (фото)
Цей унікальний автопотяг сфотографували наприкінці 50-х – початку 60-х рр. у Будапешті, біля знаменитого Ланцюгового моста. На ньому зображений…ні не КрАЗ, як багато хто міг би подумати, а ЯАЗ. Про приналежність до Ярославського автозаводу свідчить емблема меншого розміру на капоті. У цьому разі баластний тягач перероблено із сідельного – моделі ЯАЗ-221 (6х4). А на причепі у нього розміщений раритетний паровий тягач – так-так, в ті часи їх ще експлуатували.
Крім того, привертає увагу подовжена кабіна ЯАЗ-221 із невеликим віконцем позаду дверей. Кабіна, одразу скажемо, нерідна і не запозичена, а зроблена своїми руками. Слід віддати належне угорським умільцям, які зуміли зробити непоганий шедевр, прикрасивши його навіть молдингом трохи нижче віконної лінії.
Зазначимо, що ЯАЗ-221 випускали загалом із 1958 до 1959 рр., після чого його виробництво разом з усією документацією передали на Кременчуцький автозавод. Після цього тягач виготовляли вже під маркою КрАЗ-221. У 1963 році машину модернізували і вона отримала індекс 221б. Систему електрообладнання з 12-вольтної перевели на 24-вольтну; з’явився форсований двигун ЯАЗ-206і, потужність якого зросла з 165 до 180 к.с.; була також поліпшена підвіска задніх мостів. І в такому вигляді модель протрималася на конвеєрі до 1966 року.

Сідловий тягач КрАЗ-221