Як Toyota відродила виробництво вантажівок
Рівно 75 років тому фірма Toyota знову розпочала випуск своїх вантажівок, який припинився наприкінці 1943 року.
У другій половині 30-х – початку 40-х рр. минулого століття компанія Toyota була великим виробником комерційних автомобілів.
У 1935 році з’явилася вантажівка Toyota G1. Загалом до 1943 р. було випущено понад 40 тис. вантажівок різних моделей.
У 1938 році розпочалося виробництво автомобіля Toyoya GB вантажопідйомністю 4,0 т. А в 1942 році з’явилася його більш досконала версія – Toyota KB. При цьому дещо змінився і дизайн. За своєю конструкцією ці машини, по суті, повторювали американські автомобілі марки Chevrolet.
У моделі KB порівняно з GB колісна база була збільшена на 400 мм і досягала рівно 4000 мм. Довжина її становила 6458 мм, ширина 2190 мм і висота 2235 мм. Рядний 6-циліндровий верхньоклапанний двигун робочим об’ємом 3386 см куб. розвивав 78 к.с. при 3000 об/хв. Він працював у парі з 4-ступінчастою коробкою передач.
З вересня 1943 року випускалася також версія Toyota KC, більш пристосована до реалій воєнного часу. Капот у неї був, як і раніше, металевий, а от кабіна – фанерна. Плаский радіатор не мав спереду декоративної решітки, фара була тільки одна. А гальма діяли тільки на задні колеса.
Був і повнопривідний варіант такої машини — Toyota KCY (4х4). На цій самій базі було виготовлено в листопаді 1943 — квітні 1944 року 198 амфібій SU-KI.
У перші місяці після закінчення Другої світової, на заводі Toyota ремонтували американські військові автомобілі. Але ще у вересні 1945 року було ухвалено рішення про відновлення виробництва вантажівок. Це була та сама модель Toyota KB часів війни. Випуск її відновився 8 грудня 1945 року.
У 1947 році з’явилася перша післявоєнна модель — Toyota BM. Потужність 6-циліндрового двигуна підняли з 78 до 82 к.с. У серпні 1951 року прийшла більш досконала вантажівка – Toyota BX, з дизайном у стилі вантажівок Ford 1948 року.