Як складалася доля легендарної моделі Porsche
Цього дня, 15 березня 1954 року, був випущений ювілейний, 5000-й автомобіль спортивного стилю марки Porsche. Ще 1948 року відомий конструктор Фердинанд Порше заснував разом із сином автомобілебудівну компанію. Цікаво, що його син за сімейною традицією носив також ім’я Фердинанд. Але, на відміну від батька, його просто називали «Феррі».
Компанія почала працювати в австрійському містечку Гмюнде. Перший автомобіль марки Porsche – модель 356 з’явився в 1949 році. 1950 року виробництво автомобілів налагодили в Німеччині, в передмісті Штутгарта, де Порше-старший ще до війни придбав завод. А наступного року, після смерті батька фірму очолив «Феррі».
У 1954 році з’явилася нова модель Porsche 356 Speedster. Вона була призначена для американського ринку і там її називали Porsche America або Porsche Continental. Автомобіль був коротшим за машину «356» і важив на 90 кг менше. Споряджена маса його становила всього 760 кг. Відрізнявся автомобіль і несівним кузовом: він був відкритий, без тенту – типу родстер. Салон був аскетичний, але двері зробили ширше і вперше на Porsche тут з’явився омивач лобового скла.
Чотирьохциліндровий опозитний двигун повітряного охолодження розташовувався в задній частині автомобіля. Він тоді був найпотужнішим із тих, що застосовувалися на моделі «356». Мотор робочим об’ємом 1488 см куб. видавав на гора 55 к. с., а двигун 1582 см куб. – 75 к. с. Максимальна швидкість відповідно становила 160 та 175 км/год.
У 1954 – 1958 роках. було випущено 4854 автомобілі Porsche Speedster. Що ж до сімейства «356», то машини випускалися дуже довго: у 1949 – 1965 рр. їх виробили 82 363 од. Робочий об’єм у моделі та модифікацій різних років коливався від 1086 до 1966 см куб., а потужність – від 40 до 155 лк с. Відповідно, максимальна швидкість становила від 139 до 209 км/год.