2 мая 1975 года начался выпуск автомобилей BMW, положившим начало знаменитым баварским моделям 3-й серии
Цього дня рівно 49 років тому на підприємстві відомої фірми BMW у Мюнхені стартувало виробництво автомобілів BMW 3-ї серії у кузові Е21
У програму 1975 року входили чотири моделі цієї серії. Їхні цифрові індекси відповідали літражу двигуна. Три з них – 316, 318 та 320 мали карбюраторні мотори потужністю відповідно 90, 98 та 109 к. с. Машини могли розганятися до швидкості 161, 166 та 173 км/год.
А ось у дволітрової “старшої сестри” – BMW 320i, де додатковий індекс позначав Injection, було встановлено впорскувальний мотор. Він видавав на гора 125 к. с. Цікаво, що йому на зміну в 1977 році прийшов інший двигун – того ж обсягу, але вже не чотири-, а шестициліндровий. І він, хоч і був карбюраторним, мав майже ту ж потужність – 123 к. с. А «максималка», суто символічно, була навіть трохи більше – 183 замість 182 км/год.
Найпотужніша в сімействі стандартних “трійок” – машина 323i з’явилася в 1980 році. Її упорскова «шістка» розвивала 143 к. с., а швидкість досягала 192 км/год.
Щодо кузовів, то всі вони були дводверні седани. Характерно, що 6-циліндрові моделі вже мали не дві, а чотири фари. А у рідкісної версії від німецького тюнінгового ательє Taifun встановлювалися інші решітка радіатора з прямокутними фарами Hella.
З кінця 1977 року кузовна фірма Baur у Штутгарті випускала машини з кузовом типу Hardtop-Cabriolet, тобто з жорсткими боковинами, але м’яким зсувним дахом з синтетичного матеріалу. Таких машин було випущено 3 тис. од. Потрібно додати, що на базі стандартних “трійок” виготовлялися і різні спортивні версії з моторами підвищеної потужності.
У листопаді 1982 року випуск автомобілів BMW із кузовом Е21 припинили. Усього було випущено 1,36 млн. машин, причому більше половини пішло на експорт. А 1983 року розпочався випуск нового покоління 3-ї серії – з кузовами Е30.