У цей день, 4 липня 1957 року, компанія Fiat запустила у виробництво модель 500 Nuova – один з тих автомобілів, який приніс фірмі всесвітню славу. Цей недорогий та практичний автомобіль довжиною всього 2,97 м вважається однією з перших спеціально розроблених міських машин.
Автомобіль швидко завоював величезну популярність. І його творець – відомий конструктор Данте Джакоза – у 1959 році був удостоєний престижної нагороди Сompasso d’Oro за промисловий дизайн. Цікаво, що вперше за всю історію премії нею було відзначено автомобіль.
Формально автомобіль був чотиримісний, але задні місця були занадто тісні для більш-менш габаритних пасажирів. У задній частині кузова було встановлено двоциліндровий верхньоклапанний двигун повітряного охолодження (479 см куб., 13 к. с.). Коробка передач була 4-ступенева, привід задній. Швидкість сягала 90 км/год.
Надалі потужність серійних машин зростала. Так, у 1960 році з’явилася модель D зі злегка розточеним двигуном (499 см куб., 17 к. с.). Була й заряджена версія (594 см куб., 18 к. с.), що розганялася до 105 км/год. Усього 1957 – 1975 рр. в Італії було виготовлено 3 893 294 легкових автомобілів сімейства Fiat 500 c кузовом типу седан.
З іншого боку, в 1960 – 1968 гг. випускався універсал Fiat Giardiniera («Жардіньєра»). Цікаво, що в цій версії двигун лежав на боці під підлогою багажника, щоб забезпечити рівну поверхню для розміщення вантажу. А колісну базу подовжили на 10 см, внаслідок чого задні сидіння стали зручнішими.
Люк у даху, що закривався тканиною, подовжили, а також поставили потужніші гальма – від старшого брата Fiat 600. Таких універсалів зробили 161 тис. шт. Випускалася і версія у вигляді фургона із глухими боковинами вантажного відсіку. Він так і називався Furgoncino.
Цікаво, що 4 липня 2007 року, тобто через півстоліття після появи автомобіля Fiat 500, у виробничій програмі фірми з’явилася компактна модель з тією ж назвою, причому виконана в стилі ретро. Щоправда, мотор у неї був уже попереду, та й привід теж зробили передній.