Рівно 30 років тому, на Женевському автосалоні з 4 по 14 березня було презентовано перший Gelandewagen з 8-циліндровим мотором – модель Mercedes-Benz 500 GE V8. За два роки таких машин у кузові W463 виготовили лише 446 од. А вся справа в обмеженій кількості двигунів M117 з двома клапанами на циліндр, оскільки поширені на інших моделях марки «чотирьохклапанники» M119 просто не поміщалися «кубику» під капот.
Отже, Mercedes-Benz 500 GE V8 з “вісімкою” робочим об’ємом 4973 см куб. розвивав 240 «конячок» та 375 Нм. Максимальна швидкість становила 180 км/год. А розгін із місця до «сотні» займав лише 11,4 с. Машина отримала “взуття” Bridgestone 265/70 R16H – єдині позашляхові шини зі швидкісним показником 210 км/год. Автомобіль мав таку ж саму повнопривідну трансмісію, що й звичайні Gelandewagen, щоправда вже без переднього блокованого диференціала.
Mercedes-Benz 500 GE V8 пропонувався виключно з кузовом універсал та лише у довгообазному (2850 мм) виконанні. Інтер’єр був просто розкішним: чорний шкіряний салон, горіховий шпон в обробці центральної консолі, дверей, а також важелів КП та стоянкового гальма. У комплектацію входили шкіряне кермо, сидіння з підігрівом, кондиціонер та зсувний люк.
На висоті була й ціна. «Кубик» V8 пропонувався за 178 250 дойчемарок. Для порівняння 6-циліндрова модель G320 коштувала 88 500 DM, а S-клас у кузові W140 та двигуном V8 M119 продавався за 129 030 DM. Сьогодні Mercedes-Benz 500 GE V8 є справжнім ексклюзивом. З 2023 року машина отримала почесне право мати номерні знаки з додатковою літерою “H” (historische), що видаються ретроавтомобілям віком від 30 років та старше.