Цього дня, 3 жовтня 1935 року, на Паризькому автосалоні справив сенсацію дебют відомого згодом автомобіля Peugeot 402. Новинка відрізнялася оригінальною зовнішністю. Довгий, що звужується до передньої частини капот, переходив у сильно відхилену назад еліпсоподібну решітку радіатора. Особливо привертали увагу фари, розташовані в незвичайному місці: їх сховали прямо за цією решіткою. А потужна задня частина кузова плавно спадала до тильного бампера. Ведучі колеса були закриті щитками.
Загалом машина мала елегантну, і при цьому підкреслено аеродинамічну форму. Невипадково фірма Peugeot у рекламі називала автомобіль «ракетою з Сошо» (Сошо – місто, де виробляли модель 402).
Кузов автомобіля мав зварну основу зі сталевих профілів і був оснащений підрамниками для кріплення агрегатів. За роки виробництва він пропонувався у 16 варіантах. Це міг бути чотиридверний або дводверний седан на 6 місць, при цьому з двома або трьома бічними вікнами, а також кабріолет, купе та родстер. Була і вантажопасажирська версія, яка відрізнялася задніми сидіннями, що складаються.
Особливо потрібно сказати про кабріолет Eclipse. Дах у нього був не м’яким, а жорстким, сталевим. Він зсувався за допомогою складних важільних систем з електроприводом: спочатку піднімався, потім рушив назад, а потім укладався в багажник. Спочатку машини через цей громіздкий пристрій були двомісними, але вже в 1936 році завдяки подовженому шасі місткість збільшилася до 4 – 5 чоловік.
Взагалі машини Peugeot 402 випускалися з трьома розмірами колісної бази: 2880 мм, 3150 мм та 3300 мм. Споряджена маса автомобіля в залежності від виконання становила 1110 – 1315 кг.
Автомобіль Peugeot 402 був задньопривідним. Рядний 4-циліндровий верхньоклапанний двигун мав робочий об’єм 2,0 л і розвивав 55 е. с. Він забезпечував швидкість до 120 км/год. У 1937 році з’явилася модель 402B – з двигуном 2,2 л у 60 к. с. А на початку 1939 року випустили кілька десятків автомобілів із дизельним двигуном (2,3 л; 55 к. с.). Вони витрачали на третину менше палива, ніж бензинові побратими та використовувалися як таксі.
Стандартна коробка була триступенева, механічна. А ось з автоматичною трансмісією не склалося: вона виявилася складною та ненадійною. У результаті замість неї стали пропонувати чотириступеневу КП Сotal з полегшеним електромагнітним перемиканням передач. Такі машини, однак, коштували помітно дорожче, і їх випустили лише 8 тис. шт.
Із початком Другої світової війни бензин та дизельне паливо для цивільних машин у Франції продавати перестали. Тому понад 2,5 тис. легкових автомобілів Peugeot обладнали газогенераторами, що працюють на дровах. Виробництво Peugeot 402 припинилося 1942 року. Усього, починаючи з 1935 року, було виготовлено близько 75 тис. од.
Потрібно додати, що на базі легкової моделі Peugeot 402B c 1935 року вироблялася легка вантажівка DK5 для армії. Задні колеса у нього були з двокатковим ошинуванням і вантажопідйомність досягала 1,5 т. Мотор в 65 к. с. забезпечував максимальну швидкість 70 км/год. У 1939 – 1942 pp. було випущено 12 500 таких автомобілів. Була й санітарна версія цієї машини – з одинарними колесами.