Наприкінці грудня 1986 року, тобто 37 років тому, на Виробничому об’єднанні «АвтоКрАЗ» було зафіксовано рекордний за всю історію підприємства показник: річний випуск сягнув 30 655 автомобілів, у тому числі 11 112 самоскидів.
Потрібно сказати, що на Кременчуцькому автозаводі вже у початковий період його роботи склалася гарна традиція: щороку підвищувати обсяги виробництва. Якщо 1960 року, тобто у перший повний рік роботи підприємства, було випущено 4 716 вантажівок, то наступного року – 7 660 од., а 1962-го – вже 9 036 тощо.
Особливе місце в історії Кременчуцького автозаводу посідають 80-ті роки. То справді був період його розквіту. Кипіло будівництво, створювалися нові виробничі потужності. Було введено в дію корпус прохідних мостів і корпус обкатувальних стендів, два нових прольоти пресового цеху. У цей період було придбано понад 2800 од. новітнього технологічного обладнання, у тому числі верстати з ЧПУ, а також встановлені 34 автоматичні лінії.
У цей період заводські конструктори активно працювали над удосконаленням моделей, що випускаються, і розробкою принципово нових. Зокрема, в рамках теми «Відкриття» було створено унікальне сімейство повнопривідних машин нового компонування. Воно включало автомобілі з колісною формулою 6х6, 8х8 та автопоїзд з активним напівпричепом 10х10.
Вже 1981 року вперше в історії заводу кількість випущених автомобілів перевищила 30-тисячну позначку: було вироблено 30 095 вантажівок. І підприємство, як кажуть, продовжувало тримати марку. А «найврожайнішим» став рік 1986-й. Таким чином, ВО «АвтоКрАЗ» був у той період найбільшим у Європі виробником важких вантажівок. За обсягом випуску він залишив далеко позаду уславлені західні марки.